protivnik osiguranja

English translation: debtor

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Croatian term or phrase:protivnik osiguranja
English translation:debtor
Entered by: bjuric2

13:26 Oct 2, 2006
Croatian to English translations [PRO]
Bus/Financial - Finance (general)
Croatian term or phrase: protivnik osiguranja
8.3/8.4. Radi osiguranja cjelokupne tražbine Banke prema Korisniku kredita temeljem ovog Ugovora, Korisnik kredita, kao protivnik osiguranja, suglasan je i dozvoljava da se na Privrednu banku Zagreb – dioničko društvo, Račkoga 6, Zagreb, kao predlagatelja osiguranja, prenese pravo vlasništva na pokretnini – vozilu marke: ____________; boje:____________; zapremine motora:_______________; snage motora:_______________; broja šasije:_______________; motor:_______. ....................................
Potpisom ovog Ugovora, smatra se da je prijenos prava vlasništva na pokretnini iz prethodnog stavka obavljen, te Banka kao predlagatelj osiguranja, postaje vlasnikom pokretnine iz prethodnog stavka....
Ugovorne strane su suglasne da Protivnik osiguranja ostane u posjedu vozila čije je vlasništvo preneseno na Banku i dužan ga je koristiti pažnjom dobrog gospodarstvenika u skladu s njegovom namjenom, te se obvezuje da će ga redovito održavati i otkloniti eventualna oštećenja do kojih dođe tijekom uporabe o svom trošku, te snositi i sve druge troškove (fiskalne i dr. obveze) u vezi s njim. Protivnik osiguranja obvezuje se da navedeno vozilo neće otuđiti niti opteretiti, kao ni na drugi način pravno raspolagati vozilom, sve do namirenja svih obveza po ovom Ugovoru............................................
Korisnik kredita, kao protivnik osiguranja, suglasan je da Banka može neposredno na temelju ovog Ugovora protiv njega zatražiti ovrhu radi predaje u posjed vozila iz prvog stavka ove točke a po dospijeću tražbine koja je predmet ovog
bjuric2
debtor
Explanation:
protivnik osiguranja je ustvari dužnik
http://www.fina.hr/Download/2006/07/25/Zakon_.pdf
http://www.poslovniforum.hr/info/hipoteka.asp

i
http://www.proz.com/kudoz/1571098
Selected response from:

Ariana Koši
Grading comment
thank you every one for your help, the client instructed us to use this translation - although all the answers I received really helped in explaining the term
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4debtor
Ariana Koši
4 -2(insurance) policyholder
PoveyTrans (X)


  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
debtor


Explanation:
protivnik osiguranja je ustvari dužnik
http://www.fina.hr/Download/2006/07/25/Zakon_.pdf
http://www.poslovniforum.hr/info/hipoteka.asp

i
http://www.proz.com/kudoz/1571098

Ariana Koši
Native speaker of: Native in CroatianCroatian
PRO pts in category: 4
Grading comment
thank you every one for your help, the client instructed us to use this translation - although all the answers I received really helped in explaining the term

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
disagree  PoveyTrans (X): see below...
20 hrs

agree  Ana Kardum: Da, ne mogu se sjetiti boljeg izraza, ali ovo odgovara kontekstu i nema pogreške.
1 day 3 hrs
  -> hvala :)

22 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): -2
(insurance) policyholder


Explanation:
Judging by the quoted examples, the nearest equivalent to this would be (insurance) policholder. This term is used for both personal and commercial insurance.

I assume that this phrase means the person who is insured...

PoveyTrans (X)
Native speaker of: English
PRO pts in category: 12

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
disagree  Ana Kardum: Actually, the 'osiguranje' here implies the collateral (car) and it is not connected with the insurance policy.
6 hrs
  -> ok (except that the term policyholder is simply another term for insured) but can you explain what protivnik means? I am pretty certain though that it is not debtor.

disagree  bonafide1313: "predlagatelj osiguranja" and "protivnik osiguranja" see Zakon o ovršnom postupku - art. 2.3, 2.5
821 days




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search