žiralni novac

English translation: deposit money

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Croatian term or phrase:žiralni novac
English translation:deposit money

09:38 Dec 7, 2009
    The asker opted for community grading. The question was closed on 2009-12-10 21:54:10 based on peer agreement (or, if there were too few peer comments, asker preference.)


Croatian to English translations [PRO]
Bus/Financial - Finance (general)
Croatian term or phrase: žiralni novac
Pod resurse se može predvidjeti i novac (gotovinski ili žiralni) koji je potreban za nabavku resursa.
NinaV
Croatia
deposit money
Explanation:
Depozitni novac (engl. deposit money, njem. Giralgeld, Tagesgeld, Hinterlegung von Geld) je slobodni i na zahtjev (a vista, po viđenju) raspoloživi depoziti na računima kod banaka i ostalih financijskih ustanova. To su potpuno likvidna potraživanja na žiro, tekućim i sličnim transakcijskim računima (checkable, current account) kojima se njihovi vlasnici mogu bez ikakvih ograničenja koristiti za direktna plaćanja robe i usluga ili ih mogu bez zapreka zamijeniti za gotov novac. Uz metalni i papirni valutarni novac komponenta je novčane mase. Ravnopravan je gotovini, ima sve njezine funkcije, ali je količinski i funkcionalno danas daleko važniji od nje. Ostali nazivi: bankovni, žiralni, skripturalni, knjižni novac, knjižni novac (depozit, depozit po viđenju, novac).
Selected response from:

Andreja Ciković
Croatia
Grading comment
Puno hvala na prijevodu i linku na rječnik!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2deposit money
Andreja Ciković
4bank money
Dubravka Hrastovec
3giro money
Dinap


  

Answers


8 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
deposit money


Explanation:
Depozitni novac (engl. deposit money, njem. Giralgeld, Tagesgeld, Hinterlegung von Geld) je slobodni i na zahtjev (a vista, po viđenju) raspoloživi depoziti na računima kod banaka i ostalih financijskih ustanova. To su potpuno likvidna potraživanja na žiro, tekućim i sličnim transakcijskim računima (checkable, current account) kojima se njihovi vlasnici mogu bez ikakvih ograničenja koristiti za direktna plaćanja robe i usluga ili ih mogu bez zapreka zamijeniti za gotov novac. Uz metalni i papirni valutarni novac komponenta je novčane mase. Ravnopravan je gotovini, ima sve njezine funkcije, ali je količinski i funkcionalno danas daleko važniji od nje. Ostali nazivi: bankovni, žiralni, skripturalni, knjižni novac, knjižni novac (depozit, depozit po viđenju, novac).


    Reference: http://wmd.hr/rjecnik-pojmovi-d/web/depozitni-novac/
Andreja Ciković
Croatia
Meets criteria
Native speaker of: Native in CroatianCroatian
PRO pts in category: 19
Grading comment
Puno hvala na prijevodu i linku na rječnik!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Zdenka Ivkovcic
11 hrs
  -> Hvala!

agree  Bogdan Petrovic
22 hrs
  -> Hvala!

14 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
giro money


Explanation:
prijedlog


    Reference: http://books.google.hr/books?id=-b8GrNaLEUEC&pg=PA187&lpg=PA...
Dinap
Croatia
Meets criteria
Native speaker of: Native in CroatianCroatian
PRO pts in category: 16

11 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
bank money


Explanation:
Prema njem. Buchgeld, što je sinonim za Giralgeld:
http://www.bundesbank.de/download/bildung/geld_sec2/geld2_03...

http://lexicon.ft.com/term.asp?t=bank-money
http://www.merriam-webster.com/dictionary/bank money

Dubravka Hrastovec
Croatia
Does not meet criteria
Works in field
Native speaker of: Native in CroatianCroatian
PRO pts in category: 20




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search