šumskogospodarska osnova

English translation: Forest Management Plan

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Croatian term or phrase:šumskogospodarska osnova
English translation:Forest Management Plan
Entered by: Ingrid Lovric

10:23 Nov 16, 2007
Croatian to English translations [PRO]
Tech/Engineering - Forestry / Wood / Timber
Croatian term or phrase: šumskogospodarska osnova
Šumskogospodarska osnova područja
Elaborat koji sadrži podatke o svim državnim i privatnim šumama na području Republike Hrvatske u trenutku njezine izrade (površine, drvnu zalihu po vrstama drveća, prirast i ostalo). Šumskogospodarska osnova područja propisuje sve radove koji će se odvijati u šumama u slijedećih 10 godina ( sječe, pošumljavanja, izgradnja cesta i objekata, zaštite šuma i ostalo), odnosno, radi osiguravanja potrajnosti gospodarenja i daljnjih 30 godina. Odobrava je Ministarstvo poljoprivrede i šumarstva, na prijedlog Komisije za njezin pregled, a provođenje kontrolira Državni inspektorat.
Ingrid Lovric
Forest Management Plan
Explanation:
http://extension.usu.edu/files/publications/publication/NR_F...
Selected response from:

Sherefedin MUSTAFA
Netherlands
Grading comment
Hvala svima na dobrim savjetima!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1forestry management plan
sazo
5Forest Management Plan
Sherefedin MUSTAFA
3forestry resources
Dubravka Hrastovec


  

Answers


2 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
forestry resources


Explanation:
Forestry je zapravo šumsko gospodarenje (njem. Forstwirtschaft), a resources mi se čini vrlo prirodnim rješenjem u ovom slučaju.



    Reference: http://www.dnr.state.ak.us/mlw/planning/mgtplans/hatcher/pdf...
Dubravka Hrastovec
Croatia
Native speaker of: Native in CroatianCroatian

5 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
Forest Management Plan


Explanation:
http://extension.usu.edu/files/publications/publication/NR_F...

Sherefedin MUSTAFA
Netherlands
Native speaker of: Native in AlbanianAlbanian, Native in MacedonianMacedonian
PRO pts in category: 5
Grading comment
Hvala svima na dobrim savjetima!

4 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
forestry management plan


Explanation:
.

--------------------------------------------------
Note added at 9 hrs (2007-11-16 20:02:37 GMT)
--------------------------------------------------

Saynala sam da se do nedavno pod osnovom nazivao plan, danas se smatra strategijom. Tako da bi odgovor mogao biti i strategija.

sazo
Croatia
Native speaker of: Native in CroatianCroatian, Native in GermanGerman
PRO pts in category: 4

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Dubravka Hrastovec: Nije loše, ali može i bolje.. :-)) Npr. forest resource management plan: http://www.dcnr.state.pa.us/FORESTRY/sfrmp/index.htm
21 mins




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search