voditelj brand managera

English translation: brand manager supervisor

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Croatian term or phrase:voditelj brand managera
English translation:brand manager supervisor
Entered by: Tomislav Patarčić

19:25 Nov 11, 2010
Croatian to English translations [PRO]
Bus/Financial - Human Resources / HRM
Croatian term or phrase: voditelj brand managera
Traži se naziv radnog mjesta koje bih opisao kao: Osoba koja je zadužena za nadzor rada brand managera, ali sama nije brand manager.
Tomislav Patarčić
Croatia
brand manager supervisor
Explanation:
Samo ideja, možda pomogne :-)
Selected response from:

Valentina Balšić
Ireland
Grading comment
Hvala svima na razmjeni mišljenja :)
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +4brand manager supervisor
Valentina Balšić
4Lead Drand Manager
Andreja Ciković
4Head of brand management
Iva Halbauer


Discussion entries: 1





  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +4
brand manager supervisor


Explanation:
Samo ideja, možda pomogne :-)

Valentina Balšić
Ireland
Native speaker of: Croatian
PRO pts in category: 8
Grading comment
Hvala svima na razmjeni mišljenja :)

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  NadiaMP (X)
1 day 1 hr
  -> Hvala! :-)

agree  Bogdan Petrovic
2 days 8 hrs
  -> Hvala! :-)

agree  Biserka Tomljenović
3 days 10 hrs
  -> Hvala! :-)

agree  sandra07
13 days

13 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Head of brand management


Explanation:
- to je voditelj, a mislim da samo po sebi niti isključuje, niti implicira da je osoba i sama brand manager. Možda to trebate i u prijevodu dodatno naglasiti, kao što ste i ovdje u objašnjenu, na hrvatskom. samo prijedlog.

Iva Halbauer
Croatia
Native speaker of: Croatian

15 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Lead Drand Manager


Explanation:
Još jedan prijedlog na razmatranje.

--------------------------------------------------
Note added at 22 hrs (2010-11-12 18:25:30 GMT)
--------------------------------------------------

:-) Ja tek sada vidim da sam zamijenila "b" s "d". Uglavnom, Lead Brand Manager.
Ali sviđa mi se i vaše objašnjenje!


    Reference: http://singapore.recruit.net/search-development+brand+manage...
Andreja Ciković
Croatia
Works in field
Native speaker of: Native in CroatianCroatian
Notes to answerer
Asker: skoro pa bih ovaj odgovor odabrao kao najkorisniji jer sam prvo pročitao "deranged brand manager", pa sam zamislio brand managera koji konačno shvaća kakv posao radi i postaje completely deranged.





The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search