podredno

English translation: secondly, in addition, furthermore

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Croatian term or phrase:podredno
English translation:secondly, in addition, furthermore
Entered by: Miomira Brankovic

15:25 Aug 17, 2008
Croatian to English translations [PRO]
Law/Patents - Law (general)
Croatian term or phrase: podredno
U tekstu hrvatskog sveučilišnog profesora prava naišla sam na ove rečenice:
Podredno usvojena su neka rješenja iz svjetskog unifikacijskog prava, posebno iz Konvencije UN o…
Uskladjivanje (harmonizacija) domaćeg prava s pravom EU podredno je sjajna prilika kada se treba pristupiti preporučljivim promjenama u strukturi zakona.
Podredno, u sadržajnom pogledu uputno je donijeti i sve druge promjene koje nužno ne moraju biti u svezi s procesom harmonizacije.
Potražila sam u nekoliko papirnatih i online rječnika, ali toga termina nema. Pogledala sam i diskusiju na
http://www.proz.com/kudoz/english_to_croatian/law_general/77...
ali to mi je bilo od slabe pomoći.
Može li mi netko objasniti što taj izraz znači u datom kontekstu i eventualno ponuditi prevod na engleski?
Miomira Brankovic
Serbia
secondly, in addition, furthermore
Explanation:
iako je sherefedinov prijedlog dobar sta se tice samog znacenja rijeci, ta se rijec rijetko uporaba na engleskom kao prilog (adverb)tako da mi u ovom (kon)tekstu bolje zvuce gore navedeni varijanti
Selected response from:

John Farebrother
United Kingdom
Grading comment
Sherefedinu hvala na objašnjenju značenja, a Vama na dobrim sugestijama za prevod.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +3secondly, in addition, furthermore
John Farebrother
4 +2subsidiar(il)y
Sherefedin MUSTAFA
Summary of reference entries provided
Dubravka Hrastovec

  

Answers


19 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
subsidiar(il)y


Explanation:
http://www.thefreedictionary.com/Subsidiarily

Sherefedin MUSTAFA
Netherlands
Specializes in field
Native speaker of: Native in AlbanianAlbanian, Native in MacedonianMacedonian
PRO pts in category: 55

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Dubravka Hrastovec: Da, subsidiarily bi trebalo biti upravo to.
3 mins
  -> Hvala Dubravka.

agree  Veronica Prpic Uhing
14 mins
  -> Hvala Vera.

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +3
secondly, in addition, furthermore


Explanation:
iako je sherefedinov prijedlog dobar sta se tice samog znacenja rijeci, ta se rijec rijetko uporaba na engleskom kao prilog (adverb)tako da mi u ovom (kon)tekstu bolje zvuce gore navedeni varijanti

John Farebrother
United Kingdom
Specializes in field
Native speaker of: English
PRO pts in category: 78
Grading comment
Sherefedinu hvala na objašnjenju značenja, a Vama na dobrim sugestijama za prevod.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Dubravka Hrastovec: I s Vašim objašnjenjem se moram složiti; uporaba je doista rijetka u engl.
1 hr
  -> hvala

agree  Dusica Simic
5 hrs
  -> hvala

agree  Larisa Djuvelek-Ruggiero (X)
9 hrs
  -> hvala




Reference comments


22 mins
Reference

Reference information:
podredno (prid. pravn.) - koji dolazi u obzir u drugom redu; supsidijaran
Hrv. enciklopedijski rječnik (Novi liber)

Dubravka Hrastovec
Croatia
Works in field
Native speaker of: Native in CroatianCroatian
PRO pts in category: 36




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search