uljni šaht

English translation: oil separator

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Croatian term or phrase:uljni šaht
English translation:oil separator
Entered by: Dragomir Kovacevic

06:34 Apr 11, 2007
Croatian to English translations [PRO]
Tech/Engineering - Materials (Plastics, Ceramics, etc.) / building
Croatian term or phrase: uljni šaht
radi se o izradi šahta na placu. ne mogu naći reference za ovaj termin. hvala.
Dragomir Kovacevic
Italy
oil separator
Explanation:
Na osnovu dopunskog objašnjenja, pretpostavljam da se radi o separatoru/odvajaču ulja i masti koji se ugrađuje tamo gde se očekuje zagađivanje otpadnih i atmosferskih voda uljima i mastima (npr. u auto-serviima, pumpama i sl), a pre uliva u komunalnu kanalizacionu mrežu. Obično se ugrađuje podzemno, pa je možda zato i nazvan "uljni šaht".


SEPERATORI PROTOKA OD 1,5 - 80 L/SEC
ODVAJAČ TALOGA, ULJA I MASTI
Proizvode se prema EN 858-1 s integriranim taložnikom
NAMJENA: Za pročišćavanje zauljenih oborinskih, procesnih i tehlonolških voda protoka od 1,5 do 80 l/s!
NAČIN UGRADNJE: U zamlju, iskopom jame na dubinu h+20 cm, tlocrtnih dimenzija L+B, na pripremljenu ravnu betonsku podlogu debljine 20 cm ili iznad...
( http://www.tehnix.hr/Description.asp?CatID=31&DescID=46&Lang... )


Separator ulja i masti
( http://www.isea.hr/proizvodi_separator.htm )


Ovaj sustav je opterećen prodorom stranog ulja puknućima cijevi ali i s kliznih staza te bi valjalo ugraditi separator ulja pa bi se radni vijek emulzije produžio.
...
The system is burdened by induced oil penetration at instances of pipe breakage, but also from the sliding paths, which is why an oil separator should be installed, thus prolonging the emulsion's service life.
( http://hrcak.srce.hr/index.php?show=clanak_download&id_clana... )
Selected response from:

V&M Stanković
Serbia
Grading comment
Hvala puno, iskoristio sam vaše objašnjenje za prevod, a i odgovor koleginice Mire bio je sasvim blizu. Objašnjenje i termin, inače odgovaraju i terminu na italijanskom, koji mi je i bio target jezik, ali sam radi dobijanja više odgovora, dao drugačiji par (hr-en).
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4oil manhole
Mira Stepanovic
3oil separator
V&M Stanković


Discussion entries: 2





  

Answers


5 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
oil manhole


Explanation:
oil manhole

Mira Stepanovic
Serbia
Native speaker of: Native in SerbianSerbian, Native in Serbo-CroatSerbo-Croat
PRO pts in category: 8

4 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
oil separator


Explanation:
Na osnovu dopunskog objašnjenja, pretpostavljam da se radi o separatoru/odvajaču ulja i masti koji se ugrađuje tamo gde se očekuje zagađivanje otpadnih i atmosferskih voda uljima i mastima (npr. u auto-serviima, pumpama i sl), a pre uliva u komunalnu kanalizacionu mrežu. Obično se ugrađuje podzemno, pa je možda zato i nazvan "uljni šaht".


SEPERATORI PROTOKA OD 1,5 - 80 L/SEC
ODVAJAČ TALOGA, ULJA I MASTI
Proizvode se prema EN 858-1 s integriranim taložnikom
NAMJENA: Za pročišćavanje zauljenih oborinskih, procesnih i tehlonolških voda protoka od 1,5 do 80 l/s!
NAČIN UGRADNJE: U zamlju, iskopom jame na dubinu h+20 cm, tlocrtnih dimenzija L+B, na pripremljenu ravnu betonsku podlogu debljine 20 cm ili iznad...
( http://www.tehnix.hr/Description.asp?CatID=31&DescID=46&Lang... )


Separator ulja i masti
( http://www.isea.hr/proizvodi_separator.htm )


Ovaj sustav je opterećen prodorom stranog ulja puknućima cijevi ali i s kliznih staza te bi valjalo ugraditi separator ulja pa bi se radni vijek emulzije produžio.
...
The system is burdened by induced oil penetration at instances of pipe breakage, but also from the sliding paths, which is why an oil separator should be installed, thus prolonging the emulsion's service life.
( http://hrcak.srce.hr/index.php?show=clanak_download&id_clana... )

V&M Stanković
Serbia
Works in field
Native speaker of: Native in SerbianSerbian, Native in Serbo-CroatSerbo-Croat
PRO pts in category: 24
Grading comment
Hvala puno, iskoristio sam vaše objašnjenje za prevod, a i odgovor koleginice Mire bio je sasvim blizu. Objašnjenje i termin, inače odgovaraju i terminu na italijanskom, koji mi je i bio target jezik, ali sam radi dobijanja više odgovora, dao drugačiji par (hr-en).




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search