žica za kućanstvo

English translation: (metallic) scourer

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Croatian term or phrase:žica za kućanstvo
English translation:(metallic) scourer
Entered by: ihodak4

15:57 Jul 12, 2009
Croatian to English translations [Non-PRO]
Materials (Plastics, Ceramics, etc.)
Croatian term or phrase: žica za kućanstvo
zapravo ne znam koja je to kategorija pitanja1;
engl. termin za 'žicu za kućanstvo', one okrugle žice koje se koriste za čišćenje u domaćinstvu
Hvala!
ihodak4
scourer
Explanation:
Upravo mi je žena oprala sude poslije ručka, i pritom je koristila 'scourer'
Selected response from:

John Farebrother
United Kingdom
Grading comment
Hvala! Također i svima na komentarima! Evo za cijelu terminologiju područja:
http://international.vileda.com/com/products/show/59/28
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +3pot scrubber
Dubravka Hrastovec
4 +3scourer
John Farebrother


Discussion entries: 1





  

Answers


2 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +3
scourer


Explanation:
Upravo mi je žena oprala sude poslije ručka, i pritom je koristila 'scourer'

John Farebrother
United Kingdom
Native speaker of: English
Grading comment
Hvala! Također i svima na komentarima! Evo za cijelu terminologiju područja:
http://international.vileda.com/com/products/show/59/28

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Dubravka Hrastovec: Pitanje: nije li scourer ona spužvica s jednom grubljom stranom?
1 hr
  -> nije, to je jednostavno 'sponge'

agree  Marija Cvetkovic: A možda steel scourer? http://international.vileda.com/com/categories/show/9
1 hr
  -> obično se samo kaže scourer

agree  bonafide1313: ne znam može li se ovaj odgovor priznati kad nije iskustvo "iz prve ruke":)))RPLY: odlično ste se "izvukli":))))
5 hrs
  -> ona mi je ipak desna ruka

agree  Ana Kübli
17 hrs

8 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +3
pot scrubber


Explanation:
Može biti stainless steel, nylon...
Ukucaj u Google, trebala bi naći puno linkova. ;-)

--------------------------------------------------
Note added at 8 mins (2009-07-12 16:06:14 GMT)
--------------------------------------------------

http://www.nextag.com/stainless-pot-scrubbers-wholesale/prod...
http://www.shaguncleaning.com/full-images/739102.jpg

--------------------------------------------------
Note added at 3 hrs (2009-07-12 19:32:14 GMT)
--------------------------------------------------

John je u pravu: može i scourer. Samo u tom slučaju onda valja dodati 'metallic scourer'.
Vidi link: http://international.vileda.com/com/categories/show/9

Dubravka Hrastovec
Croatia
Native speaker of: Native in CroatianCroatian

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Dinap: korisno je to znati
1 hr
  -> Thanks! ;-)

agree  Marina Pjevalica
4 hrs
  -> Hvala, Marina!

agree  bonafide1313: ovo bi bilo bolje da žena ne zna što je:))))
7 hrs
  -> Apsolutno se slažem. ;-)




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search