withhold or withdraw

English translation: ne primjeniti ili prekinuti

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Croatian term or phrase: withhold or withdraw
English translation:ne primjeniti ili prekinuti
Entered by: Larisa Zlatic, Ph.D.

16:24 Jun 4, 2005
Croatian to English translations [PRO]
Medical (general)
Croatian term or phrase: withhold or withdraw
obecavam, ovo je poslednje o ovoj 'living will' temi. Treba mi koncizan predlog ova dva izraza iz ovog konteksta:

...whether you wish to withhold or withdraw life support systems

Mnogo hvala.
Larisa Zlatic, Ph.D.
United States
ne primjeniti ili prekinuti
Explanation:
ne primjeniti ili prekinuti mjere (umjetnog) održavanja na životu
Selected response from:

alz
Croatia
Grading comment
Hvala na odgovorima.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +3ne primjeniti ili prekinuti
alz
3 +2zadržati ili povući
Sladjana
4zadržati ili isključiti
Snjezana Kasapovic
4obustaviti ili odustati
Ljiljana Malovic
3odrzavati ili iskljuciti sistem
Maria Callebaut-Blagojevic


  

Answers


27 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +2
zadržati ili povući


Explanation:
:-)

Sladjana
Montenegro
Works in field
Native speaker of: Native in SerbianSerbian, Native in GermanGerman
PRO pts in category: 4

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Nedzad Selmanovic: da, ovo je najprihvatljivije rjesenje od svih ponudjenih.
10 hrs
  -> Hvala Nedzade :-)

agree  V&M Stanković
2 days 7 hrs
  -> Zahvaljujem Vesna :-)

2 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
odrzavati ili iskljuciti sistem


Explanation:
pretpostavljam da se radi o vestackom odrzavanju u zivotu (disanje)

Maria Callebaut-Blagojevic
Belgium
Works in field
Native speaker of: Native in FrenchFrench

2 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +3
ne primjeniti ili prekinuti


Explanation:
ne primjeniti ili prekinuti mjere (umjetnog) održavanja na životu

alz
Croatia
Specializes in field
Native speaker of: Native in CroatianCroatian, Native in ItalianItalian
PRO pts in category: 8
Grading comment
Hvala na odgovorima.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Maria Callebaut-Blagojevic: da, tocno!
29 mins

agree  Karen Ordanic: Upravo tako
3 hrs

neutral  Ljiljana Malovic: red rijeci vam nije u redu
3 hrs

agree  Gordana Podvezanec
3 days 20 hrs

6 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
obustaviti ili odustati


Explanation:
withhold je obustaviti, prekinuti, ukinuti (nesto sto je u toku)

withdraw je odustati od necega (sto jos nije pocelo)

withhold life support system - obustaviti sistem (koji je prikljucen i zeli ga se iskljuciti)
withdraw l.s.s. = odustati od primjene sistema (jos prije nego sto je on prikljucen - odreci se zelje da se sistem jednog dana primijeni, predomisliti se o njegovoj upotrebi)

Ako imate Bujasov En>Hr rjecnik, pogledajte ova dva izraza

--------------------------------------------------
Note added at 6 hrs 28 mins (2005-06-04 22:53:09 GMT)
--------------------------------------------------

posto je prva rijec u nizu withhold, prvi prevod treba da bude obustaviti (prekinuti)
zatim dolazi sljedeci prevod (withdraw)

Ljiljana Malovic
Netherlands
Specializes in field
Native speaker of: English
PRO pts in category: 8

4 days   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
zadržati ili isključiti


Explanation:
Očigledno se radi o aparatima za umjetno održavanje života. Odnosno da li će već primijenjeni aparati ostati u funkciji (biti zadržani) ili će biti povučeni iz funkcije (isključeni). Uobičajeni glagol koji se koristi u hrvatskom jeziku u kotekstu povlačenja aparata za održavanje života iz funkcije je glagol "isključiti".

Snjezana Kasapovic
Croatia
Native speaker of: Croatian




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search