Growing Up Sober: A Challenging Journey

English translation: Kako odrasti trijezan: putovanje puno izazova

10:00 Oct 2, 2006
Croatian to English translations [PRO]
Art/Literary - Medical (general) / medical text
Croatian term or phrase: Growing Up Sober: A Challenging Journey
treba mi kreativno i elegantno rjesenje za naslov teksta...
Gordana Podvezanec
Croatia
English translation:Kako odrasti trijezan: putovanje puno izazova
Explanation:
samo alternativni prijedlog.
Selected response from:

Petra Potocnik Vukelic
Croatia
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +4Odrastati trijezan: put prepun izazova
Ariana Koši
2 +1Kako odrasti trijezan: putovanje puno izazova
Petra Potocnik Vukelic
3Trijezno odrastanje: Jedno izazovno putovanje
ciovo


  

Answers


20 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
Trijezno odrastanje: Jedno izazovno putovanje


Explanation:
može li ovako...
ili
Trijezno odrastanje: Izazovno putovanje

ciovo
Croatia
Works in field
Native speaker of: Native in CroatianCroatian, Native in EnglishEnglish

55 mins   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5 peer agreement (net): +1
Kako odrasti trijezan: putovanje puno izazova


Explanation:
samo alternativni prijedlog.

Petra Potocnik Vukelic
Croatia
Native speaker of: Croatian
PRO pts in category: 20

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  MazedonischDolm
8 hrs

4 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +4
Odrastati trijezan: put prepun izazova


Explanation:
još mogućnosti

Ariana Koši
Native speaker of: Native in CroatianCroatian

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  drhukic
4 hrs
  -> hvala

agree  Eric Bullington: Ali zašto je ovo pitanje u Croatian to English? Treba biti u English to Croatian?
10 hrs
  -> hvala, zabunom, i meni se to zna dogodit :)

agree  Sanja Rasovic
22 hrs
  -> hvala

agree  Gordana Smith
2 days 10 hrs
  -> hvala




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search