zrno, kugla, sačma

English translation: bullet, leadbal or buckshot

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Croatian term or phrase:zrno, kugla, sačma
English translation:bullet, leadbal or buckshot
Entered by: Ljiljana Malovic

15:45 Apr 24, 2005
Croatian to English translations [PRO]
Military / Defense
Croatian term or phrase: zrno, kugla, sačma
Streljiva su čahure ili patrone napunjene barutom, a mogu biti opremljene kapslom i kompletirane sa zrnom, kuglom ili sačmom, za sve tipove lovačkih, športskih i industrijskih pušaŹka, revolvera i pištolja.
bjuric2
bullet, leadbal or buckshot
Explanation:
ljudi, buckshot samo po sebi ne moze biti prevod za 3 razlicite stvari.
recenica lijepo glasi: ... i kompletirane sa zrnom, kuglom ili sacmom, za sve tipove pusaka...

u ovom slucaju: zrno je jedno punjenje, kugla je drugo, a sacma je trece punjenje koje se moze stavljati u cauru (patronu) jer se radi o lovackim puskama, sportskim, industrijskim, zatim pistoljima i revolverima.
ja nikad nisam pucala iz puske ili pistolja,(o, jesam - na odbrani i zastiti iz M-48) ali mislim da se u sva oruzja ne stavlja sacma (buckshot). to valjda ide samo u lovacku pusku sacmaricu a caure (ili patrone) pistolja se pune barutom (gunpowder).



--------------------------------------------------
Note added at 4 hrs 40 mins (2005-04-24 20:25:35 GMT)
--------------------------------------------------

bullet, leadball or buckshot treba da stoji - leadball sa 2 slova L na kraju.
Sorry...
Selected response from:

Ljiljana Malovic
Netherlands
Grading comment
Thankyou
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +3buckshot
Dragan Markovic
4 +1bullet, leadbal or buckshot
Ljiljana Malovic


  

Answers


38 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +3
zrno, kugla, sačma
buckshot


Explanation:
Mozda ovo vazi samo za sportsku municiju, ali trebalo bi da bude pravo resenje.

Dragan Markovic
Serbia
Native speaker of: Native in SerbianSerbian, Native in Serbo-CroatSerbo-Croat

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  mac9lxx (X)
1 hr
  -> hvala

agree  Maria Callebaut-Blagojevic: da ovo je kad su sitni a zovu ih i leadball(s) kad ih je manje u jednoj cauri
1 hr
  -> hvala

agree  gordana djordjevic
20 hrs

4 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
zrno, kugla, sačma
bullet, leadbal or buckshot


Explanation:
ljudi, buckshot samo po sebi ne moze biti prevod za 3 razlicite stvari.
recenica lijepo glasi: ... i kompletirane sa zrnom, kuglom ili sacmom, za sve tipove pusaka...

u ovom slucaju: zrno je jedno punjenje, kugla je drugo, a sacma je trece punjenje koje se moze stavljati u cauru (patronu) jer se radi o lovackim puskama, sportskim, industrijskim, zatim pistoljima i revolverima.
ja nikad nisam pucala iz puske ili pistolja,(o, jesam - na odbrani i zastiti iz M-48) ali mislim da se u sva oruzja ne stavlja sacma (buckshot). to valjda ide samo u lovacku pusku sacmaricu a caure (ili patrone) pistolja se pune barutom (gunpowder).



--------------------------------------------------
Note added at 4 hrs 40 mins (2005-04-24 20:25:35 GMT)
--------------------------------------------------

bullet, leadball or buckshot treba da stoji - leadball sa 2 slova L na kraju.
Sorry...

Ljiljana Malovic
Netherlands
Native speaker of: English
PRO pts in category: 4
Grading comment
Thankyou

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Ana Naglić
40 mins
  -> hvala




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search