zvukovnost

English translation: sonority

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Croatian term or phrase:zvukovnost
English translation:sonority
Entered by: Martina Pokupec (X)

08:31 Sep 22, 2011
Croatian to English translations [PRO]
Art/Literary - Music
Croatian term or phrase: zvukovnost
Tako su XYZ (naziv skladbe) po sastavu odmak od tradicije duhovne glazbe koju se, međutim, takvim odmakom osuvremenjuje i aktualizira da bi se otvorio prostor izrazu autorove subjektivne duhovnosti, Sonatina..., Sonata... i Concertino... komentiraju sonatinu, sonatu i koncert / concertino kao vrste u neobičnim sastavima koje se u tradiciji tih vrsta rjeđe susreće, pogotovo s tako izrazito naglašenom grotesknošću solo instrumenata u Concertinu, za razliku od (naziv skladbe), koji – kao i cijeli korpus gudačkih kvarteta u autorovom opusu – na specifičan način interpretira tradiciju kvarteta i kao izvođačkog tijela i kao vrste, zadržavajući, na primjer, tradicionalne odnose među stavcima, no udaljujući se i približavajući se u svakome od njih očekivanoj, po tradiciji pretpostavljivoj zvukovnosti.

Alaj rečenice :)

za sad imam "terms of sound"(prema Bujasu) ali bi nešto bolje, ljepše, pametnije, zvučnije...

Hvala!
Martina Pokupec (X)
Croatia
sonority
Explanation:
sonority
Selected response from:

alz
Croatia
Grading comment
Hvala!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +2sonority
alz
3sound quality
Kolumbina Benčević Tomljanović


Discussion entries: 2





  

Answers


12 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
sound quality


Explanation:
just an idea :)

Kolumbina Benčević Tomljanović
Croatia
Native speaker of: Native in CroatianCroatian
PRO pts in category: 8

31 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +2
sonority


Explanation:
sonority

alz
Croatia
Specializes in field
Native speaker of: Native in CroatianCroatian, Native in ItalianItalian
PRO pts in category: 8
Grading comment
Hvala!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Vesna Maširević: http://www.google.com/search?q=string quartet sonority&ie=ut...
7 hrs

agree  sazo
8 hrs




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search