podnica gudačkog instrumenta

English translation: back plate/board

16:35 May 22, 2013
Croatian to English translations [PRO]
Art/Literary - Music / Musical instruments
Croatian term or phrase: podnica gudačkog instrumenta
Riječ je o izradi dijelova za glazbene instrumente.
Isporučujemo javorove podnice i sargove graditeljima gudačkih instrumenata.

Hvala unaprijed.
Lidija Marta Kozlovac
English translation:back plate/board
Explanation:
mislim da se češće koristi plate.
Selected response from:

Straight Edge
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4back plate/board
Straight Edge
4the base of the stringed instrument
LogosART


  

Answers


4 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
the base of the stringed instrument


Explanation:
the base of the stringed instrument

Glasnjača i podnica (dno) izrađene su od vrlo laganog drveta paulownia imperialis. Napinjalo (čivijište) je većinom oblikovano vrlo samovoljno. Strune su se u Turkestanu, zemlji jahača, izrađivale od konjske dlake (danas iz crijeva ili čelika), a u Kini od početka do danas od svile. Znatno je da su turkestanske lutnje kod naroda istočne Azije uvedene tek u vrijeme procvata konfucijanizma (200. pr. Kr.); prvo turkestanska lutnja s bočnicama, zatim perzijska ljuskasta lutnja. Prije toga su u Aziji postojale samo frule, citre i zvučni kameni (preteče zvona) kao glazbala za pratnju pjeva (sl. 16).
http://lutnja.net/?page_id=368

The base of the string instrument is supported by the knee,
http://www.ehow.com/info_12207244_manding-fingerstyle-techni...


LogosART
Croatia
Native speaker of: Dutch
PRO pts in category: 4

18 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
back plate/board


Explanation:
mislim da se češće koristi plate.

Example sentence(s):
  • Purfling is a narrow decorative edge inlaid into the top plate and often the back plate of a stringed instrument.

    Reference: http://en.wikipedia.org/wiki/Purfling
Straight Edge
Native speaker of: Native in CroatianCroatian
PRO pts in category: 4
Notes to answerer
Asker:





The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search