plombe

English translation: marks, indications...

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Croatian term or phrase:plombe
English translation:marks, indications...
Entered by: Ana Naglić

13:05 Apr 21, 2005
Croatian to English translations [PRO]
Law/Patents - Real Estate
Croatian term or phrase: plombe
u zemljišnim knjigama
Ana Naglić
Croatia
marks, indications...
Explanation:
“ZAKON O ZEMLJIŠNIM KNJIGAMA
...
Članak 175.
(1) Kad stigne prijedlog za upis, stavlja se plomba u natpis onoga zemljišnoknjižnoga uloška u kojem se predlaže upis.
(2) Upis u zemljišnu knjigu može se provesti i bez pisanoga naloga zemljišnoknjižnoga suda dok je vidljiva plomba postojanja prijedloga na kojem se temelji taj upis.
(3) Plomba se smije izbrisati samo na temelju rješenja zemljišnoknjižnoga suda kojim se dopušta upis, a nakon provedbe toga upisa. Nakon brisanja plombe upis se smije ispravljati samo na temelju posebnoga rješenja zemljišnoknjižnoga suda.
(4) Odredbe ovoga članka na odgovarajući se način primjenjuju i na prijenos upisa u popis izbrisanih upisa. “
(http://www.poslovniforum.hr/zakoni/zakon_o_zemljisnim_knjiga...
Selected response from:

V&M Stanković
Serbia
Grading comment
3 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1seals
gordana djordjevic
4seals
gordana djordjevic
3marks, indications...
V&M Stanković


Discussion entries: 1





  

Answers


5 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
seals


Explanation:
u stomatologiji - fillings

gordana djordjevic
Serbia
Native speaker of: Serbian

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  mac9lxx (X): seals, fillings
18 mins

39 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
marks, indications...


Explanation:
“ZAKON O ZEMLJIŠNIM KNJIGAMA
...
Članak 175.
(1) Kad stigne prijedlog za upis, stavlja se plomba u natpis onoga zemljišnoknjižnoga uloška u kojem se predlaže upis.
(2) Upis u zemljišnu knjigu može se provesti i bez pisanoga naloga zemljišnoknjižnoga suda dok je vidljiva plomba postojanja prijedloga na kojem se temelji taj upis.
(3) Plomba se smije izbrisati samo na temelju rješenja zemljišnoknjižnoga suda kojim se dopušta upis, a nakon provedbe toga upisa. Nakon brisanja plombe upis se smije ispravljati samo na temelju posebnoga rješenja zemljišnoknjižnoga suda.
(4) Odredbe ovoga članka na odgovarajući se način primjenjuju i na prijenos upisa u popis izbrisanih upisa. “
(http://www.poslovniforum.hr/zakoni/zakon_o_zemljisnim_knjiga...

V&M Stanković
Serbia
Native speaker of: Native in SerbianSerbian, Native in Serbo-CroatSerbo-Croat
PRO pts in category: 11

2 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
seals


Explanation:
papiri s vezani (verovatno jemstvenikom ili samom plombom) i osigurai plombom tako da se ne moze vaditi jedan papir iz sveznja

gordana djordjevic
Serbia
Native speaker of: Serbian




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search