nositelj

English translation: stakeholder

08:35 May 15, 2013
Croatian to English translations [PRO]
Tourism & Travel
Croatian term or phrase: nositelj
Ovo su rečenice u kojima se pojavljuje nositelj, a da nije nositelj projekta (lead partner):

Rad na ovom dokumentu uključivao je suradnju s nositeljima turističkog, gospodarskog, društvenog i kulturnog razvoja gradova.

Jedan od glavnih ciljeva bio je definiranje Akcijskog plana za kratkoročno razdoblje (1-2 godine) s definiranim aktivnostima i nositeljima aktivnosti.

Glavni problem je nezainteresiranost investitora za revitalizaciju kompleksa koji je u prošlosti bio glavni nositelj turističke aktivnosti na području grada.
Zdenka Ivkovcic
Croatia
English translation:stakeholder
Explanation:
Nisam sigurna ali mislim da bi ovo odgovaralo
Selected response from:

Branka Ramadanovic
Bosnia and Herzegovina
Grading comment
Iako nema idealnog rješenja za sve kontekste koje sam navela, ovaj odgovor je prikladan za nekoliko njih te stoga njemu dodjeljujem bodove. Još jednom hvala svima.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1lead entity
Vesna Maširević
3 +1stakeholder
Branka Ramadanovic
4lead partner or beneficiary
Andrew Hodges
3(key) actor
bonafide1313
3implementer
Dusan Miljkovic
3carrier
Davor Ivic
2Solutions development leader
Suncana Kursan


Discussion entries: 1





  

Answers


6 mins   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5
Solutions development leader


Explanation:
prijedlog

Suncana Kursan
Croatia
Works in field
Native speaker of: Native in CroatianCroatian, Native in Serbo-CroatSerbo-Croat

14 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
carrier


Explanation:
activity carrier

Davor Ivic
Croatia
Works in field
Native speaker of: Native in CroatianCroatian, Native in EnglishEnglish

16 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
stakeholder


Explanation:
Nisam sigurna ali mislim da bi ovo odgovaralo

Branka Ramadanovic
Bosnia and Herzegovina
Works in field
Native speaker of: Native in BosnianBosnian, Native in CroatianCroatian
PRO pts in category: 4
Grading comment
Iako nema idealnog rješenja za sve kontekste koje sam navela, ovaj odgovor je prikladan za nekoliko njih te stoga njemu dodjeljujem bodove. Još jednom hvala svima.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Kolumbina Benčević Tomljanović: za većinu primjera (osim onog nositalja tur. akt.) bi upravo to bio pravi naziv
6 hrs

neutral  Vesna Maširević: Mislim da stakeholder ne odgovara ovde traženom smislu jer stakeholder uglavnom nije nositelj aktivnosti već onaj na koga one imaju uticaja (koje ga se tiču; od kojih ima koristi...)
1 day 3 hrs

1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
implementer


Explanation:
Možda vam se ovo uklopi

While the district is the implementer of activities and programmes, ... the province also has an important role to play.
http://www.ifad.org/operations/projects/regions/pf/rwanda/pd...

...ADRA’s presence as either an implementer of development projects or an office dedicated to
http://www.adraghana.org/site/index.php?option=com_content&v...

Dusan Miljkovic
Serbia
Specializes in field
Native speaker of: Native in SerbianSerbian

3 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
lead entity


Explanation:
http://www.slideshare.net/wbuckley/revised-reserves-presenta...
The bill designated counties to be lead entities in development of rural reserve areas, subject to agreement between counties

http://www.rco.wa.gov/salmon_recovery/lead_entities.shtml
Serving at the hub are lead entities, which are community-based groups that develop strategies to restore

uz još mnoštvo primera na netu.. mislim da bi ovo rešenje bilo najadekvatnije

Vesna Maširević
Serbia
Works in field
Native speaker of: Native in SerbianSerbian, Native in Serbo-CroatSerbo-Croat
PRO pts in category: 4

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Kolumbina Benčević Tomljanović: dobro rješenje, osim opet za onu tur. aktivnost, gdje mi se čini da je riječ o zgradi :)
3 hrs
  -> Pa, mislim da i kompleks bez problema može da bude entity :)

12 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
(key) actor


Explanation:
http://ec.europa.eu/development/icenter/repository/EAS2007_a...

http://www.academia.edu/450095/Policy_learning_and_policy_fa...

između mnogih izraza mislim da u nekim kontekstima i ovaj može pomoći, pa nek se nađe :)


--------------------------------------------------
Note added at 12 hrs (2013-05-15 20:52:28 GMT)
--------------------------------------------------

osim naravno u kontekstu ovog "kompleksa" iz pitanja koji je bio glavni "nositelj" turističke aktivnosti :) ... taj kompleks više mi liči da je bio "cash cow" :)

bonafide1313
Croatia
Works in field
Native speaker of: Native in CroatianCroatian
PRO pts in category: 4

2763 days   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
lead partner or beneficiary


Explanation:
Depends on the context, but this should be standardized for EU projects. https://keep.eu/faq/lead-partner-what-is-it/

Andrew Hodges
United Kingdom
Native speaker of: Native in EnglishEnglish




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search