KudoZ home » Croatian to English » Chemistry; Chem Sci/Eng

tranesterifikacija

English translation: transesterification

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Croatian term or phrase:tranesterifikacija
English translation:transesterification
Entered by: ihodak4

09:40 Nov 28, 2006
Croatian to English translations [PRO]
Science - Chemistry; Chem Sci/Eng
Croatian term or phrase: tranesterifikacija
i na hrv. i na engl. nalazim dva termina:
trans - /tran - esterifikacija
trans - /tran - esterification

pa me zanima jel to isto, ako ne koji termin je točan ?
Hvala!
ihodak4
transesterification
Explanation:
U pravu si.
Transesterifikacija je pojam u procesu proizvodnje biodizela.
Eng. = transesterification

--------------------------------------------------
Note added at 1 hr (2006-11-28 10:48:03 GMT)
--------------------------------------------------

Samo sam čula za transesterifikaciju (proces u kojemu ester prelazi u metilni ester).
Selected response from:

Renata Borovac
Croatia
Grading comment
Hvala! Grades kao podrška novima!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5transesterification
Davorka Grgic
5transesterification
Renata Borovac


  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 5/5
transesterification


Explanation:
U pravu si.
Transesterifikacija je pojam u procesu proizvodnje biodizela.
Eng. = transesterification

--------------------------------------------------
Note added at 1 hr (2006-11-28 10:48:03 GMT)
--------------------------------------------------

Samo sam čula za transesterifikaciju (proces u kojemu ester prelazi u metilni ester).

Renata Borovac
Croatia
Native speaker of: Croatian
PRO pts in category: 4
Grading comment
Hvala! Grades kao podrška novima!

1 hr   confidence: Answerer confidence 5/5
transesterification


Explanation:
...kao i transesterifikacija, jer je lat. prefiks "trans". "s" se nije izgubilo ni u engleskom ni u hrvatskom. Rezultati na Google-u to pokazuju.

TRAN

Engleski (611 rezultata na Google-u):

Yellow and Black Home - Has anybody done anything useful today...Finishing my design of a Tranesterification reactor to convert oil and methanol into biodiesel . So far the report is at 50 pages . ...
http://www.yellowandblack.com.au/forum/has-anybody-done-anyt... - 100k - Toegevoegde zoekresultaten

Za hrvatski u nominativu nema rezultata.

TRANS

Hrvatski (136 rezultata - nominativ)

Hrvatska znanstvena bibliografija - Prikaz radaPredloženi su mehanizmi opisanih transesterifikacija i nukleofilnih supstitucija. Projekt / tema:, 058102. Izvorni jezik:, HRV. Znanstvena područja ...
http://bib.irb.hr/prikazi-rad?&rad=76008 - 16k -

Engleski ( 594 000 rezultata)

Determination of transesterification reaction endpoint using NIR ...A series of multivariant modeling techniques which predict the transesterification reaction end point by monitoring the PEG 300 content were evaluated. ...
http://adsabs.harvard.edu/abs/1992SPIE.1681..220M - Gelijkwaardige pagina's



Davorka Grgic
Native speaker of: Native in CroatianCroatian, Native in SpanishSpanish
PRO pts in category: 8
Notes to answerer
Asker: Hvala na analizi i linkovima; obje ste istovremeno poslale odgovor, pa sam odlučila 'grades' kao podršku novima! Pozdrav