KudoZ home » Croatian to English » Computers: Software

engine

English translation: engine


22:28 Mar 5, 2008
Croatian to English translations [PRO]
Tech/Engineering - Computers: Software / playstation igre
Croatian term or phrase: engine
Svaka video igra ima svoj engine. Meni se čini da je taj pojam već udomaćen, ali nisam sigurna. Molila bih mišljenje o tome.
vessna
English translation:engine
Explanation:
Samo ako se ostavi engine se može biti sigurni da će svi shvatiti o čemu se radi.
Selected response from:

Nedim Sahovic
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2osnovni programDinap
5engine
Nedim Sahovic
3 +1pozadinski program / poslužiteljski segment programa
Dubravka Hrastovec


Discussion entries: 3





  

Answers


7 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
pozadinski program / poslužiteljski segment programa


Explanation:
Iz Informatičkog enciklopedijskog rječnika (Željko Panian). Možda pomogne. Osobno nemam nikakvih iskustava s tom vrstom tekstova.

Dubravka Hrastovec
Croatia
Native speaker of: Native in CroatianCroatian

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Tomislav Patarčić: u mojem kontekstu ovo je najbolje
1992 days

38 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
osnovni program


Explanation:
INFORMATIČKI RJEČNIK, Miroslav Kiš

Dinap
Croatia
Native speaker of: Native in CroatianCroatian

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Slavica Kosca-Vrlazic
13 hrs
  -> Hvala!

agree  Larisa Djuvelek-Ruggiero
3 days15 hrs

5 days   confidence: Answerer confidence 5/5
engine


Explanation:
Samo ako se ostavi engine se može biti sigurni da će svi shvatiti o čemu se radi.

Nedim Sahovic
Works in field
Native speaker of: Native in BosnianBosnian
PRO pts in category: 4
Notes to answerer
Asker: Slažem se! Tako sam i napravila.