KudoZ home » Croatian to English » Computers (general)

umnožavanje snimljenih zapisa

English translation: records replication


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Croatian term or phrase:umnožavanje snimljenih zapisa
English translation:records replication
Entered by: mxstojki

16:19 Dec 29, 2010
Croatian to English translations [PRO]
Law/Patents - Computers (general) / snimljeni zapisi
Croatian term or phrase: umnožavanje snimljenih zapisa
to je jedna od djelatnosti kojima se bavi tvrtka koja pruža računalne usluge
mxstojki
records replication
Explanation:
Records - snimljeni zapisi, a replication - umnožavanje, kopiranje.

VOCORD Phobos supports records replication tо removable media (magnet-optical disks, streamers, DVD etc.) or to remote archiving servers via TCP/IP network.
http://www.vocord.com/97/

VINYL RECORD MASTERING - the first step to industry standard vinyl record replication
http://www.turnstylerecords.com/

Subsequent steps to derive vinyl replicas may use techniques comparable to those employed in audio record replication.
http://www.freepatentsonline.com/3842194.html
Selected response from:

Natasa Stankovic
Serbia
Grading comment
3 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4records replication
Natasa Stankovic
4CD/DVD Duplication
Fedja Imamovic
4copying of audio/recorded files
Martina Pokupec


  

Answers


22 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
copying of audio/recorded files


Explanation:
mislim da je bolje "audio", no onda se treba raditi o audio snimkama

http://www.google.hr/#hl=hr&expIds=17259,23756,24878,24999,2...

--------------------------------------------------
Note added at 31 mins (2010-12-29 16:51:27 GMT)
--------------------------------------------------

možda je dobro i duplication umjesto copying, da se izbjegne ovaj -ing nastavak

--------------------------------------------------
Note added at 32 mins (2010-12-29 16:51:55 GMT)
--------------------------------------------------

http://www.google.hr/#hl=hr&expIds=17259,23756,24878,24999,2...

Martina Pokupec
Croatia
Native speaker of: Croatian

45 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
CD/DVD Duplication


Explanation:
Mislim da je ovdje ipak ovaj smisao, mada nema bas dovoljno konteksta koji bi nam mogao reci o cemu je rijec. Ipak, iz naslova termina "umnožavanje snimljenih zapisa", pod "zapisom" se ne smatra samo audio zapis ili file, vec, vjerujem da nije rijec da se tvrtka bavi umnozavanjem zapisa vec medija na kojima se ti zapisi nalaze. Sam zapis ne implicira da se radi o audio materijalu, te moze biti i podatkovni zapis. Zbog toga treba biti pazljiv u ovakvom slucaju, i prevesti smisao sintagme, a da se ocuva poruka.
Nemam nista protiv rjesenja kolegice Martine, ali smatram da bi trebalo uzeti u obzir siri kontekst, te da je rijec upravo o umnozavanju diskova na kojima su snimljeni podaci, a da to nije umnozavanje podataka.
Takodjer, ukoliko je rijec o raznim medijima cije se umnozavanje vrsi, potrebno je provjeriti pa dati tacan i precizan ekvivalent.

Fedja Imamovic
Bosnia and Herzegovina
Specializes in field
Native speaker of: Native in SerbianSerbian, Native in CroatianCroatian

5 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
records replication


Explanation:
Records - snimljeni zapisi, a replication - umnožavanje, kopiranje.

VOCORD Phobos supports records replication tо removable media (magnet-optical disks, streamers, DVD etc.) or to remote archiving servers via TCP/IP network.
http://www.vocord.com/97/

VINYL RECORD MASTERING - the first step to industry standard vinyl record replication
http://www.turnstylerecords.com/

Subsequent steps to derive vinyl replicas may use techniques comparable to those employed in audio record replication.
http://www.freepatentsonline.com/3842194.html

Natasa Stankovic
Serbia
Specializes in field
Native speaker of: Native in SerbianSerbian
PRO pts in category: 3