KudoZ home » Croatian to English » Electronics / Elect Eng

elaborat o prikljucku

English translation: electrical connector study


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Croatian term or phrase:elaborat o prikljucku
English translation:electrical connector study

15:16 Dec 17, 2010
    The asker opted for community grading. The question was closed on 2010-12-20 23:54:10 based on peer agreement (or, if there were too few peer comments, asker preference.)


Croatian to English translations [PRO]
Medical - Electronics / Elect Eng / microbiology
Croatian term or phrase: elaborat o prikljucku
elaborat o prikljcku (npr. na dalekovodnu mrezu)
Fedja Imamovic
Bosnia and Herzegovina
electrical connector study
Explanation:
ovo je iz Wikipedie pa vidite da li vam odgovara
Selected response from:

jadrankap
Grading comment
Zahvaljujem
3 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3electrical connector study
jadrankap
3trunk port study
Martina Pokupec


  

Answers


8 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
trunk port study


Explanation:
sam ja našla...



--------------------------------------------------
Note added at 23 mins (2010-12-17 15:39:43 GMT)
--------------------------------------------------

hm, ja sam krenula tražiti kako se opće kaže priključak i dalekovod, pa mi je google sam ponudio "trunk port", evo linka: http://www.google.hr/#sclient=psy&hl=hr&q=trunk port&aq=0&aq...

nisam nikakav stručnjak, vi treabte vidjeti uklapa li vam se to, ili sam na totalno krivom putu... :)


    Reference: http://www.google.hr/#hl=hr&expIds=17259,23756,24878,24999,2...
Martina Pokupec
Croatia
Native speaker of: Croatian
Notes to answerer
Asker: ja sam koristio "Connection Study", no nisam siguran da li je to sasvim prihvaljivo. Mislim da se ne gubi znacenje, no dobro..

Asker: Zahvaljujem mnogo Martina!


1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
electrical connector study


Explanation:
ovo je iz Wikipedie pa vidite da li vam odgovara


    Reference: http://en.wikipedia.org/wiki/Electrical_connector#Types_of_e...
jadrankap
Works in field
Native speaker of: Native in CroatianCroatian
PRO pts in category: 3
Grading comment
Zahvaljujem
Notes to answerer
Asker: Zahvaljujem!