KudoZ home » Croatian to English » Environment & Ecology

Registar onečiščivaća

English translation: Pollutant Emission Register


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Croatian term or phrase:Registar onečiščivaća
English translation:Pollutant Emission Register
Entered by: Tomislav Patarčić

10:52 Dec 21, 2010
Croatian to English translations [PRO]
Tech/Engineering - Environment & Ecology / Pollution Control
Croatian term or phrase: Registar onečiščivaća
Ukoliko postoji registar (popis) onih koji onečišćuju okoliš iznad neke zakonski utvrđene jedinice mjere u određenom razdoblju i postoji njegov loklani izvorni naziv na engleskom, tada bi to bilo sasvim solidno rješenje. Unaprijed se zahvaljujem svima!
Tomislav Patarčić
Croatia
Pollutant Emission Register
Explanation:
također samo prijedlog
Selected response from:

Farisa
Bosnia and Herzegovina
Grading comment
Zahvaljujem! Moje pitanje možda nije bilo baš savršeno (kako kupio, tako prodao), ali naknadno istraživanje je dovelo do zaključka da je ovo uistinu najbolji odgovor
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +3polluters registerDinap
3 +1Pollutant Emission Register
Farisa
3register of pollutants
K Benevito


  

Answers


7 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +3
polluters register


Explanation:
prijedlog

--------------------------------------------------
Note added at 7 mins (2010-12-21 10:59:36 GMT)
--------------------------------------------------

http://www.ema.co.tt/docs/appForms/water/public guide to SR ...

--------------------------------------------------
Note added at 7 mins (2010-12-21 10:59:50 GMT)
--------------------------------------------------

http://www.ema.co.tt/docs/appForms/water/public guide to SR ...

Dinap
Croatia
Native speaker of: Native in CroatianCroatian

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Sasa Jakovljevic
49 mins

agree  dkalinic
2 hrs

agree  Ivana Zuppa-Baksa
3 hrs

8 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
Pollutant Emission Register


Explanation:
također samo prijedlog

Farisa
Bosnia and Herzegovina
Native speaker of: Native in BosnianBosnian
PRO pts in category: 4
Grading comment
Zahvaljujem! Moje pitanje možda nije bilo baš savršeno (kako kupio, tako prodao), ali naknadno istraživanje je dovelo do zaključka da je ovo uistinu najbolji odgovor

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  bonafide1313: http://www.azo.hr/Default.aspx?art=1643
41 mins
  -> Hvala

11 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
register of pollutants


Explanation:
to je registar tvari koje onečišćuju okoliš, no možda je primjenjivo i na aktere?

Example sentence(s):
  • The Register of pollutants released shows significant improvement in the levels of emissions since 2001.
  • The protocol, ratified by 38 European countries, sought to create a register of pollutants from industrial sites.

    Reference: http://www.epa.ie/downloads/pubs/air/airemissions/name,12076...
    Reference: http://www.ehow.com/facts_7512709_unece-protocols.html
K Benevito
Croatia
Native speaker of: Native in CroatianCroatian
Notes to answerer
Asker: zapravo je kontekst takav da vuče na to. naime, navodi se da je potrebno prijaviti KOLIČINU OTPADA REGISTRU ONEČIŠĆIVAČA, pa sad vi recite tko je tu ... :)