KudoZ home » Croatian to English » Finance (general)

slijedeća cjelina porezne premije

English translation: unearned premiums


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Croatian term or phrase:slijedeća cjelina prijenosne premije
English translation:unearned premiums
Entered by: bonafide1313

14:59 Feb 2, 2009
Croatian to English translations [PRO]
Finance (general) / audit
Croatian term or phrase: slijedeća cjelina porezne premije
sukladno godišnjem planu predložene su revizije slijedećih cjelina: porezni aspekt pozicija bilance, račun primitaka i dobitaka (....i slijedeća cjelina prijenosne premije).
tanya123
unearned premiums
Explanation:
- s obzirom na odstupanje naslova (pitanja) od teksta (porezne/prijenosne premije?) nije moguće sa sigurnošću reći o čemu se radi; ako je kontekst financijskih izvješća osiguranja onda se radi o unearned premiums (ima niz primjera na hrvatskim i drugim internetskim stranicama);

"(... i slijedeća cjelina prijenosne premije)" je također malo nejasno - što je ispred tri točkice, slijedi li dvotočka i nabrajanje, pa se hoće reći npr. "and the following unearned premium unit: ...", ili se hoće reći nešto kao ... and the subsequent unit of unearned premiums...



Selected response from:

bonafide1313
Croatia
Grading comment
h vala
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2unearned premiumsbonafide1313
4 -1transferable premium
Mirna Herman Baletić


Discussion entries: 1





  

Answers


7 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): -1
transferable premium


Explanation:
u naslovu se navodi 'porezna premija' dok se u referentnom tekstu navodi 'prijenosna premija'



    Reference: http://www.globalequity.org/conference/2004/presentations_pd...
Mirna Herman Baletić
Croatia
Works in field
Native speaker of: Croatian

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
disagree  bonafide1313: mislim da ponuđeni izvor nije relevantan za kontekst pitanja (bilančne stavke), jer govori o transferable premium options
47 mins

8 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
prijenosne premije (osiguranja)
unearned premiums


Explanation:
- s obzirom na odstupanje naslova (pitanja) od teksta (porezne/prijenosne premije?) nije moguće sa sigurnošću reći o čemu se radi; ako je kontekst financijskih izvješća osiguranja onda se radi o unearned premiums (ima niz primjera na hrvatskim i drugim internetskim stranicama);

"(... i slijedeća cjelina prijenosne premije)" je također malo nejasno - što je ispred tri točkice, slijedi li dvotočka i nabrajanje, pa se hoće reći npr. "and the following unearned premium unit: ...", ili se hoće reći nešto kao ... and the subsequent unit of unearned premiums...





bonafide1313
Croatia
Specializes in field
Native speaker of: Native in CroatianCroatian
PRO pts in category: 59
Grading comment
h vala
Notes to answerer
Asker: prijenosne, naravno, a ne porezne premije


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Svjetlana Nevescanin
1 day15 hrs
  -> Hvala, Svjetlana

agree  Larisa Djuvelek-Ruggiero
5 days
  -> Hvala, Lara!