KudoZ home » Croatian to English » Finance (general)

opća država

English translation: general government


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Croatian term or phrase:opća država
English translation:general government
Entered by: mxstojki

15:21 Aug 31, 2010
Croatian to English translations [PRO]
Bus/Financial - Finance (general) / proračun (budžet)
Croatian term or phrase: opća država
stavka u proračunu glasi:
Pomoći iz inozemstva i od subjekata unutar opće države
mxstojki
general government
Explanation:
http://www.dzs.hr/Hrv_Eng/ljetopis/2007/13-bind.pdf
Selected response from:

bonafide1313
Croatia
Grading comment
Hvala!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +1general governmentbonafide1313
3general state
crobrazilac
Summary of reference entries provided
definicija opće države
Maja Basara

  

Answers


3 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
general state


Explanation:
http://www.eudict.com/indexHr.php?lang=engcro&word=General s...

crobrazilac
Croatia
Native speaker of: Native in CroatianCroatian

6 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
general government


Explanation:
http://www.dzs.hr/Hrv_Eng/ljetopis/2007/13-bind.pdf

bonafide1313
Croatia
Specializes in field
Native speaker of: Native in CroatianCroatian
PRO pts in category: 59
Grading comment
Hvala!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Sanja Demut
2 days9 hrs
  -> Hvala!




Reference comments


5 hrs
Reference: definicija opće države

Reference information:
Možda definicija opće države pomogne da nađemo prijevod.

opća država – prema statističkom sustavu javnih financija Međunarodnoga
monetarnog fonda, obuhvaća sve razine državne vlasti i sve institucije koje za državu
ubiru prihode i izvršavaju rashode. U Republici Hrvatskoj opća država obuhvaća
državni proračun, proračune lokalnih jedinica i izvanproračunske fondove.


    Reference: http://www.ijf.hr/proracunski/pojmovnik.pdf
Maja Basara
Croatia
Works in field
Native speaker of: Croatian
PRO pts in category: 8