KudoZ home » Croatian to English » Food & Drink

čokoladne table

English translation: block of chocolate/chocolate block


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Croatian term or phrase:čokoladne table
English translation:block of chocolate/chocolate block
Entered by: ihodak4

12:46 Feb 1, 2009
Croatian to English translations [Non-PRO]
Food & Drink
Croatian term or phrase: čokoladne table
ili 'tabla čokolade', znači čokolade u obliku table/ploče, nisu štangice, candies, deserti, dražeje, ili bilo šta drugo, nego baš tabla čokolade; jel ima neki određeni termin, ili je to samo 'chocolate', no trebam takav precizni termin!
Hvala!
ihodak4
block of chocolate
Explanation:
Mislim da razlika ipak postoji: 'bar' se odnosi na štangice (postoji i definicija za 'chocolate bar': chocolate made in form of a bar), a za klasičnu čokoladu se koristi: 'block of chocolate' ili 'chocolate block'. Ja bih upotrijebila i 'table' i 'tablet', samo bih sa 'bar' bila oprezna radi toga što mislim da se odnosi na štangice i na čokoladice u stilu MilkyWay i sl.
Selected response from:

Slavica Kosca-Vrlazic
Croatia
Grading comment
Hvala!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2chocolate bar(s)
Ana Kübli
4 +1chocolate slabsbonafide1313
4block of chocolate
Slavica Kosca-Vrlazic


  

Answers


3 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
chocolate bar(s)


Explanation:
Od "Schokoladentafel"... to mi je prvo palo na pamet

Ana Kübli
Croatia
Native speaker of: Croatian

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Valentina Balšić: Slažem se, u engleskom čini se nema razlike između "table"/"ploče" i "štangice". http://images.google.ie/images?hl=en&q="chocolate bar"&btnG=...
2 mins

agree  Larisa Djuvelek-Ruggiero
5 days

21 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
chocolate slabs


Explanation:
Ovo je jedna varijanta, iz mog iskustva za veće čokoladne table, ono što mi tradicionalno nazivamo "čokolada":))), često se rabi "chocolate slabs"





    Reference: http://www.mietteshop.co.uk/product.asp?intProdID=1&intCatal...
bonafide1313
Croatia
Works in field
Native speaker of: Native in CroatianCroatian
PRO pts in category: 12

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Kemal Mustajbegovic: Bingo!
4 mins
  -> E da je bar, hahaha! Hvala na komentaru i dobrim željama, ali nedjelja je, ne mogu kupiti srećku:)

29 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
block of chocolate


Explanation:
Mislim da razlika ipak postoji: 'bar' se odnosi na štangice (postoji i definicija za 'chocolate bar': chocolate made in form of a bar), a za klasičnu čokoladu se koristi: 'block of chocolate' ili 'chocolate block'. Ja bih upotrijebila i 'table' i 'tablet', samo bih sa 'bar' bila oprezna radi toga što mislim da se odnosi na štangice i na čokoladice u stilu MilkyWay i sl.



    Reference: http://en.wikipedia.org/wiki/Chocolate_bar
Slavica Kosca-Vrlazic
Croatia
Works in field
Native speaker of: Native in MacedonianMacedonian, Native in CroatianCroatian
Grading comment
Hvala!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  bonafide1313: mislim da "block chocolate", što postoji i kod nas kao "blok čokolada", asocira ipak na značajnije veće pakovanje (iako, može li čokolada biti prevelika:)), ili na blok oblik za razliku od table
36 mins