KudoZ home » Croatian to English » Government / Politics

avis

English translation: advice...


13:33 Mar 3, 2004
Croatian to English translations [Non-PRO]
Social Sciences - Government / Politics / international agencies
Croatian term or phrase: avis
avis is given by ...
makarani
English translation:advice...
Explanation:
'Avis' ili 'aviza' je u osnovi advice (adv.), advice note, letter of advice, notice...
Selected response from:

Nenija Hasanic
Bosnia and Herzegovina
Grading comment
Graded automatically based on peer agreement.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +4advice...
Nenija Hasanic
5 +1mišljenjeagram
5mišljenje
Daniela Miklic Belancic


  

Answers


15 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +4
advice...


Explanation:
'Avis' ili 'aviza' je u osnovi advice (adv.), advice note, letter of advice, notice...

Nenija Hasanic
Bosnia and Herzegovina
Works in field
Native speaker of: Native in BosnianBosnian
Grading comment
Graded automatically based on peer agreement.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  miriana: takodje: notification, odnosno pismeno obavjestenje
25 mins

agree  A.Đapo
1 hr

agree  Nedzad Selmanovic
3 hrs

agree  Nerman Jakubovic
6 days

2 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
mišljenje


Explanation:
Ako je riječ o pristupanju EU.

Vjesnik, 02.02.2004. - Izmjene Zakona o radu ovise o mišljenju Europske komisije

Nove izmjene Zakona o radu ovise o mišljenju (avisu) Europske komisije o hrvatskoj kandidaturi, a može ih se očekivati najranije iduće godine.

"I am happy with the Brussels talks, above all because we had a chance to report our progress in fulfilling the membership criteria, and because it is being closely monitored and favourably assessed, especially in light of the preparation of avis and obtaining candidate status," said Minister Grabar-Kitarović.



agram
Croatia
Works in field
Native speaker of: Native in CroatianCroatian

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Daniela Miklic Belancic: ... i kada je riječ o nekim drugim aspektima
5 hrs

7 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
mišljenje


Explanation:
procjena zahtjeva

Slažem se s prethodnim odgovorom, ali evo malo pojašnjenje (ako se radi o EU - ako ne onda je to mišljenje, nacrt odgovora na postavljeni zahtjev, prijedlog, itd.)

avis - nacrt odgovora Europske komisije na zahtjev Hrvatske za članstvo

Dolazi od francuske riječi "avis" - mišljenje, prijedlog, objava, obavijest, itd.

Da bi neka država postala punopravnom članicom EU, prvo mora Vijeću EU podnijeti molbu za članstvo, koju prati zahtjev za ocjenom usklađenosti u odnosu na Kriterije iz Kopenhagena. Molbi za punopravno članstvo obično prethode sklapanje i provedba ugovora o pridruživanju, kao pripremna faza. Nakon toga Vijeće EU traži mišljenje (franc. avis) Europskog povjerenstva. Mišljenje Povjerenstva može biti pozitivno i negativno. To mišljenje po svojoj prirodi nije obvezujuće. Temeljem usvojenog pozitivnog mišljenja o molbi za članstvo, Povjerenstvo daje preporuku Vijeću da započne pregovore o punopravnom članstvu s tom državom. - koliko se tiče EU


Daniela Miklic Belancic
Native speaker of: Native in CroatianCroatian