KudoZ home » Croatian to English » Medical (general)

OET

English translation: general anaesthesia


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Croatian term or phrase:OET
English translation:general anaesthesia
Entered by: eleonora_r

19:19 Aug 31, 2006
Croatian to English translations [PRO]
Medical - Medical (general) / otpusno pismo
Croatian term or phrase: OET
Evo još malo medicine... Radi se o otpusnom pismu iz bolnice nakon operativnog zahvata.

Dana... u OET učini se gore navedena operacija koja uredno protekne.

Ovo je očito neka kratica, ali za što?
eleonora_r
general anaesthesia
Explanation:
OET = opća endotrahealna anestezija
general anaesthesia, "endotracheal" se može ispustiti jer je zastarijeli pojam

pažnja:
GB= anAEsthesia
US= anEsthesiaa

(anaesthesiologist myself)

--------------------------------------------------
Note added at 16 hrs (2006-09-01 11:28:54 GMT)
--------------------------------------------------

anesthesia (ne aa - typo)
Selected response from:

alz
Croatia
Grading comment
Hvala
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5general anaesthesia
alz
5general inhalational anaesthesiadrhukic


Discussion entries: 2





  

Answers


22 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
oet
general inhalational anaesthesia


Explanation:
Skracenica je opsta anestezija eterom inducirana.


    Reference: http://www.planeta.org.yu/19/11%20medicina.htm
drhukic
Specializes in field
Native speaker of: Native in BosnianBosnian
PRO pts in category: 28

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  A.Đapo
9 hrs

disagree  alz: endotrahealna ne znači automatski i da je korišten inhalacioni agens
11 hrs
  -> Naravno, ja bih se u tom slucaju konsultovala s onim ko je pisao nalaz. Sa kolegama se uvijek slazem.

12 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
general anaesthesia


Explanation:
OET = opća endotrahealna anestezija
general anaesthesia, "endotracheal" se može ispustiti jer je zastarijeli pojam

pažnja:
GB= anAEsthesia
US= anEsthesiaa

(anaesthesiologist myself)

--------------------------------------------------
Note added at 16 hrs (2006-09-01 11:28:54 GMT)
--------------------------------------------------

anesthesia (ne aa - typo)

alz
Croatia
Specializes in field
Native speaker of: Native in CroatianCroatian, Native in ItalianItalian
PRO pts in category: 8
Grading comment
Hvala