KudoZ home » Croatian to English » Other

ZPP

English translation: Payment Transfer Bureau


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Croatian term or phrase:ZPP (Zavod za platni promet)
English translation:Payment Transfer Bureau
Entered by: Davorka Grgic

10:43 Nov 27, 2001
Croatian to English translations [PRO]
Croatian term or phrase: ZPP
Rubrika u carinskoj deklaraciji. Nemam pojma sto bi moglo znaciti. Uvoz robe morskim putem.
Davorka Grgic
Payment Transfer Bureau
Explanation:
Zavod za platni promet
Selected response from:

xxxNermina
Grading comment
Ipak se radi o Zavodu za platni promet tj. broju pod kojim je izvrsen transfer novca. Aleksander, imena ostalih runrika ne bi vam puno pomogla, hvala na trudu. Nermina thanks a million! Lijepo je imati takve kolege.

Sve najbolje.

Davorka

4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +1Payment Transfer BureauxxxNermina
4Mozda: Zakon o porezu na promet?Mura
4Mozda: Zakon o pravicnom postupku?Mura
3Zavod za Platni Promet (?)
alz
1mozda zajednicka porezna prijavaevaesse
1da nije ZAP?evaesse


Discussion entries: 1





  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 1/5Answerer confidence 1/5
da nije ZAP?


Explanation:
probala sam gledati u poslovnim rjecnicima ali nisam nasla. da nije Zavod za platni promet pa da je pogresno napisano? u kojem smislu rubrika?

evaesse
Native speaker of: Native in CroatianCroatian, Native in ItalianItalian
PRO pts in pair: 4

1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
Zavod za Platni Promet (?)


Explanation:
Zavod za Platni Promet (?)
samo kao asocijacija; u HR uobičajenija je kratica ZAP
koji podatak više možda bi bio od koristi

http://www.hrvatska-rijec.com/338/05.html


    Reference: http://www.hrvatska-rijec.com/338/05.html
alz
Croatia
Native speaker of: Native in CroatianCroatian, Native in ItalianItalian
PRO pts in pair: 27

2 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Mozda: Zakon o pravicnom postupku?


Explanation:
ZPP (Zakon o pravicnom postupku) je Hrvatski zakon i cesto na sluzbenim dokumentima pronalazim ZPP skracenicu koja se odnosi na taj zakon.

(just in case) ZPP - Zastita patentnih prava. Ovo je isto Hrvatski zakon.

Najcesce ZPP pronalazim kao Zavod za Platni Promet.

Mura
United States

2 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Mozda: Zakon o porezu na promet?


Explanation:
Sorry, I do not know what else to suggest but there is also a URL that you can check--www.carina.hr





Mura
United States

3 hrs   confidence: Answerer confidence 1/5Answerer confidence 1/5
mozda zajednicka porezna prijava


Explanation:

zajednicka porezna prijava=joint return

da li mozda ovo ima smisla?

evaesse
Native speaker of: Native in CroatianCroatian, Native in ItalianItalian
PRO pts in pair: 4

3 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
Payment Transfer Bureau


Explanation:
Zavod za platni promet

xxxNermina
Native speaker of: Native in BosnianBosnian
PRO pts in pair: 13
Grading comment
Ipak se radi o Zavodu za platni promet tj. broju pod kojim je izvrsen transfer novca. Aleksander, imena ostalih runrika ne bi vam puno pomogla, hvala na trudu. Nermina thanks a million! Lijepo je imati takve kolege.

Sve najbolje.

Davorka

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  hrvaska
261 days