KudoZ home » Croatian to English » Real Estate

ZGR

English translation: zgrada (building)


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Croatian term or phrase:ZGR
English translation:zgrada (building)
Entered by: gladic

17:42 Sep 1, 2008
Croatian to English translations [PRO]
Law/Patents - Real Estate / land registry data
Croatian term or phrase: ZGR
Podaci o katastartskim cesticama:
ZGR * Dio Broj katast. cestice XXX/X etc.

Dio tablice - cini mi se da ne moze bit Zagreb odnosno ime odredenog mjesta, ali mozda grijesim
John Farebrother
United Kingdom
zgrada (building)
Explanation:
koristi se kao kratica u katastarskim zapisima

Na dnu posjedovnog lista pise:
"*" je oznaka katastarskih čestica koje se vode kao zgradne
Selected response from:

gladic
Croatia
Grading comment
Hvala i Katarini, ali je Gladic bio brzi
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +6zgrada (building)
gladic
5 +5building
Katarina Delic


  

Answers


7 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +6
zgrada (building)


Explanation:
koristi se kao kratica u katastarskim zapisima

Na dnu posjedovnog lista pise:
"*" je oznaka katastarskih čestica koje se vode kao zgradne

gladic
Croatia
Native speaker of: Native in CroatianCroatian
PRO pts in category: 8
Grading comment
Hvala i Katarini, ali je Gladic bio brzi

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Sherefedin MUSTAFA
8 mins

agree  V&M Stanković
1 hr

agree  Branko Bojanin
1 hr

agree  Natasa Djurovic
4 hrs

agree  EmaTomovic
14 hrs

agree  Larisa Djuvelek-Ruggiero
20 hrs

8 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +5
building


Explanation:
Sigurna sam da je to. ZGR je skraćenica od 'zgrada'. Čestica zgrade je 'building plot'.
Mislim da već postoji na Kudozu nešto slično.

Katarina Delic
Serbia
Works in field
Native speaker of: Native in SerbianSerbian

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Sherefedin MUSTAFA
7 mins

agree  V&M Stanković
1 hr

agree  Branko Bojanin
1 hr

agree  Natasa Djurovic
4 hrs

agree  EmaTomovic
14 hrs