KudoZ home » Croatian to English » Ships, Sailing, Maritime

gabariti

English translation: dimensions


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Croatian term or phrase:gabariti
English translation:dimensions
Entered by: bjuric2

22:49 Dec 20, 2005
Croatian to English translations [PRO]
Ships, Sailing, Maritime
Croatian term or phrase: gabariti
Dužina, širina, visina, gaz i brzina plovila i sastava moraju biti u skladu s karakteristikama (gabaritima) plovnog puta i građevinama koje se nalaze na njemu.
bjuric2
dimensions
Explanation:
...samo dimenzije. U zagradama je specificirano na koje se karakteristike misli.
Selected response from:

Davorka Grgic
Grading comment
thankyou
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +2(area of navigation) characteristics
imbehind
4 -1dimensions
Davorka Grgic
4 -1overall dimension(s)
Ana Kardum


  

Answers


13 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): -1
gabaritima
overall dimension(s)


Explanation:
To navodi Rjecnik pomorskog nazivlja (M. Urbany).

Ana Kardum
Croatia
Native speaker of: Croatian

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
disagree  imbehind: luke, kanali, mora i jezera nemaju "gabarite"
14 hrs

33 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): -1
dimensions


Explanation:
...samo dimenzije. U zagradama je specificirano na koje se karakteristike misli.

Davorka Grgic
Native speaker of: Native in CroatianCroatian, Native in SpanishSpanish
PRO pts in category: 8
Grading comment
thankyou

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
disagree  imbehind: luke, kanali, mora i jezera nemaju "gabarite", pa ni dimensions
13 hrs
  -> Sve je prilicno jasno iz vaseg odgovora. Pritiskanje "disagree" jë nedostatak manira, mladac.

14 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +2
(area of navigation) characteristics


Explanation:
s obzirom da mi je ovo struka, moram reci da ni na hrvatskom nije najsretnije napisano.

plovni putevi nemaju nikakve gabarite, vec imaju nekakve karakteristike i ogranicenja.

karakteristike bi bile podrucje navigacije (zona plovidbe - sjeverno more, oceani, unutrasnja mora, sredozemlje, zona leda ...), a ogranicenja (koja se mogu nekako povezati sa gabaritima, ali broda) su prvenstveno dubine mora u lukama ili na sidristima te sirine, dubine i drugi parametri plovnih kanala, rijeka, jezera i mora)

doslovno prevodjenje ovdje jednostavno nije moguce.

(pogotovo na plovnim putevima nema nikakvih gradjevina)

PS: gabariti broda, odnosno oni osnovni podaci koji ti stoje na pocetku recenice se prevode sa "ship particulars"

imbehind
Specializes in field
Native speaker of: Native in CroatianCroatian

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Sherefedin MUSTAFA: Na mladima svijet ostaje!
4 hrs

agree  Franka72
13 days