International Translation Day 2017

Join ProZ.com/TV for a FREE event on September 26-27th celebrating International Translation Day! 50+ hours of content, Chat, Live Q&A & more. Join 1,000's of linguists from around the globe as ProZ.com/TV celebrates International Translation Day.

Click for Full Participation
KudoZ home » Croatian to German » Cooking / Culinary

mađarica

German translation: Madarica


10:31 Mar 6, 2008
Croatian to German translations [PRO]
Cooking / Culinary
Croatian term or phrase: mađarica
A za ovo kažu da je torta, makar meni po nekim sličicama više izgleda ko kolač :)
nubebar
German translation:Madarica
Explanation:
Pogledajte ovo:
www.forum-kroatien.de/t508186f11752095-Suche-kroatisches-Re... - 48k

Barem ima objašenje. U nedostatku drugog prijevoda (možda ga netko ipak predloži), ostavila bih Madarica/Mađarica



--------------------------------------------------
Note added at 14 mins (2008-03-06 10:46:04 GMT)
--------------------------------------------------

A definitivno nije torta, kolač je, pročitajte objašnjenje. Ukratko, radi se lisnato tijesto, više komada, pa se slaže tijesto, zatim skuhana krema pa tako nekoliko puta

--------------------------------------------------
Note added at 1 hr (2008-03-06 12:29:06 GMT)
--------------------------------------------------

Na više stranica je ostavljeno tako Madarica:
http://www.aus-kroatien.de/nachspeisen-aus-kroatien.html
Selected response from:

Tatjana Kovačec
Croatia
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +3Madarica
Tatjana Kovačec
4Mürbeteig-Schichtkuchen mit Karamellcreme
Ivana Lambaša
2Schichtkuchen / Neapolitanerschnitten
Iris Mesko


  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Mürbeteig-Schichtkuchen mit Karamellcreme


Explanation:
Mađarica ist ein Kuchen aus 4-5 einzeln gebackenen Mürbeteigschichten, Karamellcreme und Schokoglasur: to bi bila neka definicija na njemačkom

Ivana Lambaša
Native speaker of: Native in GermanGerman, Native in CroatianCroatian

13 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +3
Madarica


Explanation:
Pogledajte ovo:
www.forum-kroatien.de/t508186f11752095-Suche-kroatisches-Re... - 48k

Barem ima objašenje. U nedostatku drugog prijevoda (možda ga netko ipak predloži), ostavila bih Madarica/Mađarica



--------------------------------------------------
Note added at 14 mins (2008-03-06 10:46:04 GMT)
--------------------------------------------------

A definitivno nije torta, kolač je, pročitajte objašnjenje. Ukratko, radi se lisnato tijesto, više komada, pa se slaže tijesto, zatim skuhana krema pa tako nekoliko puta

--------------------------------------------------
Note added at 1 hr (2008-03-06 12:29:06 GMT)
--------------------------------------------------

Na više stranica je ostavljeno tako Madarica:
http://www.aus-kroatien.de/nachspeisen-aus-kroatien.html

Tatjana Kovačec
Croatia
Works in field
Native speaker of: Native in CroatianCroatian
PRO pts in category: 4
Notes to answerer
Asker: Pa da, ne preostaje mi drugo. Hvala


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Ivana Kahle: Točno, izgleda prije kao pita. Neki kažu i pita Mađarica.
1 hr
  -> Hvala ti Ivana, kak se toga nisam sjetila;-)) Naravno, vidi se kakva sam kuharica, ispekla sam to 2 puta u životu, ali jest da je fino

agree  Lucija Raković: definitivno ostaviti hrv. i ako ima mjesta i potrebe, dodati objašnjenje
4 hrs

agree  Tanja Kolman: u objašnjenju nešto kao traditonelle kroatische schokoladeschnitten, slično se nalazi u "Das große Buch der österreichischen Mehlspeisen" - kuhinja Austo - Ugrarske
10 hrs

6 hrs   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5
Schichtkuchen / Neapolitanerschnitten


Explanation:
Po izgledu na sliki, cini mi se, da je slicno cak i "Neapolianerschnitten."

http://www.recipezaar.com/105479




    Reference: http://de.wikipedia.org/wiki/Neapolitaner-Waffeln
    Reference: http://kulinarika.net/recept.asp?ID=9493
Iris Mesko
Germany
Native speaker of: Native in GermanGerman, Native in SlovenianSlovenian
PRO pts in category: 8