KudoZ home » Croatian to German » Government / Politics

Ministarstvo zaštite okoliša i prostornog uređenja i graditeljstva

German translation: Ministerium für Umweltschutz, Raumordnung und Bauwesen


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Croatian term or phrase:Ministarstvo zaštite okoliša i prostornog uređenja i graditeljstva
German translation:Ministerium für Umweltschutz, Raumordnung und Bauwesen
Entered by: Britta Greier-Greiner

10:44 Dec 7, 2004
Croatian to German translations [Non-PRO]
Government / Politics
Croatian term or phrase: Ministarstvo zaštite okoliša i prostornog uređenja i graditeljstva
Službena stranica Ministarstva ima samo još englesku verziju. Postoji li službeni prijevod i da prevedem slobodno?
ala
Ministerium für Umweltschutz, Raumordnung und Bauwesen
Explanation:
Wenn es eine "offizielle" deutsche Übersetzung gibt, dann ist sie gut versteckt. Ich würde o.a. Übersetzung empfehlen, die z.B. auch von der Deutschen Botschaft in Zagreb verwendet wird, z.B.:
"... Der Staatsminister und seine Delegation werden mit ... sowie der Ministerin für Umweltschutz, Raumordnung und Bauwesen, Marina Matuloviæ Dropuliæ, zusammentreffen. ..."

Ansonsten empfehle ich, vielleicht Fr. Novak vom MEI (www.mei.hr) zu kontaktieren -- wenn es eine offizielle Übersetzung gibt, muss sie sie kennen.

MEI, ZAVOD ZA PREVOÐENJE
Pomoænica ministrice: mr. sc. Jasminka Novak
Tel. (01) 4599-250
Fax. (01) 4599-450
jasminka.novak@mei.hr

HTH und Gruß aus Graz,
Britta Greier-Greiner

Selected response from:

Britta Greier-Greiner
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +2Ministerium für Umweltschutz, Raumordung und BauwesenMajaM
4Ministerium für Umweltschutz, Raumordnung und Bauwesen
Britta Greier-Greiner


  

Answers


14 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +2
Ministarstvo zaštite okoliša i prostornog ureðenja i graditeljstva
Ministerium für Umweltschutz, Raumordung und Bauwesen


Explanation:
ovaj predlog vazi, naravno, za slucaj da nema zvanicnog naziva. u raznim listama hrvatskih ministarstava na internetu javljaju se razni nazivi, cesto bez graditeljstva, a mogu se naci cak i razliciti engleski prevodi.


    www.kroatientips.de/html/ body_politik_hotel_kroatien_hotel__.html
    Reference: http://www.isoplan.de/mi/kro/hr_ansch.htm
MajaM
Native speaker of: Native in SerbianSerbian, Native in GermanGerman

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Silvia Grabler
2 mins
  -> danke, Silvia

agree  dkalinic: Raumordnung
1 day6 hrs
  -> hvala

22 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Ministarstvo zaštite okoliša i prostornog ureðenja i graditeljstva
Ministerium für Umweltschutz, Raumordnung und Bauwesen


Explanation:
Wenn es eine "offizielle" deutsche Übersetzung gibt, dann ist sie gut versteckt. Ich würde o.a. Übersetzung empfehlen, die z.B. auch von der Deutschen Botschaft in Zagreb verwendet wird, z.B.:
"... Der Staatsminister und seine Delegation werden mit ... sowie der Ministerin für Umweltschutz, Raumordnung und Bauwesen, Marina Matuloviæ Dropuliæ, zusammentreffen. ..."

Ansonsten empfehle ich, vielleicht Fr. Novak vom MEI (www.mei.hr) zu kontaktieren -- wenn es eine offizielle Übersetzung gibt, muss sie sie kennen.

MEI, ZAVOD ZA PREVOÐENJE
Pomoænica ministrice: mr. sc. Jasminka Novak
Tel. (01) 4599-250
Fax. (01) 4599-450
jasminka.novak@mei.hr

HTH und Gruß aus Graz,
Britta Greier-Greiner




    Reference: http://www.deutschebotschaft-zagreb.hr/de/home/wiesheu_2004....
Britta Greier-Greiner
Specializes in field
Native speaker of: Native in GermanGerman