KudoZ home » Croatian to German » Law (general)

promidžbena organizacija

German translation: Promotionsorganisation


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Croatian term or phrase:promidžbena organizacija
German translation:Promotionsorganisation
Entered by: Ivana Kahle

21:29 Dec 7, 2010
Croatian to German translations [PRO]
Law/Patents - Law (general)
Croatian term or phrase: promidžbena organizacija
Martin Milinković, generalni direktor distributerske kuće Continental filma iz Zagreba pozvan je da sudjeluje na ovogodišnjem trećem izdanju programa European Distributors: Up Next!, službeno je objavila europska filmska promidžbena organizacija Europena Film Promotion (EFP). Program će se ralizirati u suradnji organizacije European Film Promotion i Međunarodnog filmskog festivala u San Sebastianu u Španjolskoj.
dstankovic
Germany
Promotionsorganisation
Explanation:
Im Jahre 2010 feiert EFP das 14. Jubiläum als maßgebliche europäische Promotionsorganisation.
http://de.wikipedia.org/wiki/European_Film_Promotion

Mislim da je u ovom kontekstu više naglasak na promicanju (spominje se i Förderung) nego na promidžbi i smislu reklame.
Selected response from:

Ivana Kahle
Croatia
Grading comment
Selected automatically based on peer agreement.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2Promotionsorganisation
Ivana Kahle
5 +1Werbeorganisationdkalinic


  

Answers


9 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
Werbeorganisation


Explanation:
Werbeorganisation je što tražiš iako se susreće i Werbungsorganisation


    Reference: http://www.wittstock.de/verzeichnis/mandat.php?mandat=48891&...
dkalinic
Native speaker of: Croatian
PRO pts in category: 32

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Rujana
1 day 14 hrs

14 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
Promotionsorganisation


Explanation:
Im Jahre 2010 feiert EFP das 14. Jubiläum als maßgebliche europäische Promotionsorganisation.
http://de.wikipedia.org/wiki/European_Film_Promotion

Mislim da je u ovom kontekstu više naglasak na promicanju (spominje se i Förderung) nego na promidžbi i smislu reklame.

Ivana Kahle
Croatia
Native speaker of: Native in CroatianCroatian
PRO pts in category: 24
Grading comment
Selected automatically based on peer agreement.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  bonafide1313: Die Mitglieder arbeiten gemeinsam unter dem EFP-Dach weltweit für die Promotion des europäischen Films und seiner Talente. http://www.efp-online.com/de/
1 hr
  -> Hvala!

agree  Vesna Zivcic
10 hrs
  -> Hvala!