KudoZ home » Croatian to German » Law (general)

Upravni odjel za provedbu dokumenata prostornog uređenja i gradnje

German translation: Verwaltungsabteilung zur Verabschiedung von Raumordnungs- und Baudokumenten


21:31 Feb 9, 2012
Croatian to German translations [PRO]
Law/Patents - Law (general)
Croatian term or phrase: Upravni odjel za provedbu dokumenata prostornog uređenja i gradnje
U Upravnom odjelu za provedbu dokumenata prostornog uređenja i gradnje, obavljaju se poslovi izdavanja lokacijskih dozvola i drugih akata vezanih uz provedbu dokumenata prostornog uređenja i gradnje na području Grada
Denis Mihajlovic
Germany
German translation:Verwaltungsabteilung zur Verabschiedung von Raumordnungs- und Baudokumenten
Explanation:
Ovo je samo pokušaj prijevoda koji možda nije ni točan...ali zbunjuje me ovo provedba za koju nisam sigurna radi li se o donošenju ili unosu (Verabschiedung oder vielleicht Eintragung/Registrierung) von Dokumenten, ali s ozbirom da se kasnije spominje izdavanje....
Selected response from:

Tatjana Kovačec
Croatia
Grading comment
2 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4Verwaltungsabteilung für die Durchführung der Raumordnungspläne und der Baudokumente
Ivana Kahle
3Verwaltungsabteilung zur Verabschiedung von Raumordnungs- und Baudokumenten
Tatjana Kovačec


  

Answers


17 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
Verwaltungsabteilung zur Verabschiedung von Raumordnungs- und Baudokumenten


Explanation:
Ovo je samo pokušaj prijevoda koji možda nije ni točan...ali zbunjuje me ovo provedba za koju nisam sigurna radi li se o donošenju ili unosu (Verabschiedung oder vielleicht Eintragung/Registrierung) von Dokumenten, ali s ozbirom da se kasnije spominje izdavanje....

Tatjana Kovačec
Croatia
Specializes in field
Native speaker of: Native in CroatianCroatian
PRO pts in category: 37

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Ivana Kahle: Mislim da upravni odjeli ne mogu donositi propise, već samo provoditi propise "materijalizirane" u obliku dokumenata.
21 hrs

1 day21 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Verwaltungsabteilung für die Durchführung der Raumordnungspläne und der Baudokumente


Explanation:
Dokumenti prostornog uređenja su prostorni planovi (Raumordnungspläne). Dokumenti gradnje (Baudokumente) objašnjeni su ovdje: http://www.fuchsberger-ib.de/ingenieure/fachtexte/baudokumen...

Ivana Kahle
Croatia
Native speaker of: Native in CroatianCroatian
PRO pts in category: 24