KudoZ home » Croatian to German » Other

ruka je u pronatornom položaju

German translation: Die Hand ist einwärtsgedreht.


16:34 Mar 15, 2007
Croatian to German translations [PRO]
Medical - Other
Croatian term or phrase: ruka je u pronatornom položaju
.
sazo
Croatia
German translation:Die Hand ist einwärtsgedreht.
Explanation:
Hrv. pronacija, engl. pronation - okretanje (ili zakretanje) ruke tako da je dlan okrenut prema dolje.
Njem. Pronation, Einwärtsdrehung.
Izvor: PONS Medizin, Englisch-Deutsch / Deutsch-Englisch
Selected response from:

Dubravka Hrastovec
Croatia
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +1Die Hand ist einwärtsgedreht.
Dubravka Hrastovec
3 +1Die Hand ist nach innen gedreht
Iris Mesko


  

Answers


20 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
Die Hand ist nach innen gedreht


Explanation:
kad bi vidjela cjeli tekst mogla bi biti sigurnija da li se radi o ruci ili ruci (Hand - Arm)
Poznajem terminus iz svojih godina kao baletna plesacica....

Example sentence(s):
  • Pronation - Einwärtsdrehung
Iris Mesko
Germany
Native speaker of: Native in GermanGerman, Native in SlovenianSlovenian

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Dubravka Hrastovec: Slažem se u potpunosti,
3 hrs

3 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
Die Hand ist einwärtsgedreht.


Explanation:
Hrv. pronacija, engl. pronation - okretanje (ili zakretanje) ruke tako da je dlan okrenut prema dolje.
Njem. Pronation, Einwärtsdrehung.
Izvor: PONS Medizin, Englisch-Deutsch / Deutsch-Englisch


Dubravka Hrastovec
Croatia
Native speaker of: Native in CroatianCroatian
PRO pts in category: 8

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Tea Jordanovska
3 days2 hrs