KudoZ home » Croatian to Italian » Construction / Civil Engineering

radionicki nacrti

Italian translation: disegni d'officina


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Croatian term or phrase:radionicki nacrti
Italian translation:disegni d'officina
Entered by: bergazy

15:48 Nov 30, 2008
Croatian to Italian translations [PRO]
Tech/Engineering - Construction / Civil Engineering
Croatian term or phrase: radionicki nacrti
Detaljnije izracune armature napravit ce izvodac montazne konstrukcije u radionickim nacrtima.

Radionicki nacrti su uobicajeni izraz, ali ne znam kako to prevesti na tal.

hvala
Laura1
disegni d'officina
Explanation:
» Progettazione meccanica in Progettazioni-meccaniche.com: Servizi ... - [ Prevedi ovu stranicu ]
3) Disegni d’assieme 4) Disegni costruttivi 5) Disegni d’officina 6) Disegni per l’assemblaggio 7) Disegni di componenti metallici e in lega per fonderia, ...
www.progettazioni-meccaniche.com/servizi-progettazione-mecc... - 25k - Spremljeno u privremenu memoriju - Slične stranice
Selected response from:

bergazy
Croatia
Grading comment
Hvala
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5disegni d'officinabergazy
4disegni esecutivi/disegni di officina
Ivana Kahle


  

Answers


3 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
disegni d'officina


Explanation:
» Progettazione meccanica in Progettazioni-meccaniche.com: Servizi ... - [ Prevedi ovu stranicu ]
3) Disegni d’assieme 4) Disegni costruttivi 5) Disegni d’officina 6) Disegni per l’assemblaggio 7) Disegni di componenti metallici e in lega per fonderia, ...
www.progettazioni-meccaniche.com/servizi-progettazione-mecc... - 25k - Spremljeno u privremenu memoriju - Slične stranice

bergazy
Croatia
Native speaker of: Croatian
PRO pts in category: 23
Grading comment
Hvala

3 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
disegni esecutivi/disegni di officina


Explanation:
To su zapravo izvedbeni nacrt.

njem: Ausführungszeichnung, engl: working drawing (oba prijevoda: Trojezični građevinski rječnik).

http://www.proz.com/kudoz/english_to_italian/architecture/66...

WordReference: disegno esecutivo

http://www.amv.it/cms/data/pages/000027.aspx

Ivana Kahle
Croatia
Specializes in field
Native speaker of: Native in CroatianCroatian
PRO pts in category: 16