KudoZ home » Croatian to Italian » Law: Contract(s)

zk. ulozak

Italian translation: estratto tavolare / scheda tavolare


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Croatian term or phrase:zk. ulozak
Italian translation:estratto tavolare / scheda tavolare
Entered by: ivanamdb

16:19 Aug 14, 2006
Croatian to Italian translations [PRO]
Law/Patents - Law: Contract(s) / zemljisne knjige
Croatian term or phrase: zk. ulozak
zk. ulozak
Katja A
estratto tavolare / scheda tavolare
Explanation:
NB. zemljisna knjiga, a ne katastar
katastar je catasto, a zemljisna knjiga TAVOLARE - Tavolare postoji samo u regiji Trentino-Alto Adige, i temelji se na istom principu kao i u Hrvatskoj (posto ga je utemeljila Marija Terezija u cijeloj Habsburskoj monarhiji) - nazalost mnogo se ljudi zabuni jer u drugim zemljama ta distinkcija imzedju katastra i zemljisne knjige ne postoji.
Donji link izvrsno i detaljno opisuje sve djelove zemljisne knjige u Italiji (odnosno regiji).

estratto tavolare

Selected response from:

ivanamdb
Grading comment
hvala puno na objasnjenju!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5estratto tavolare / scheda tavolareivanamdb
4estratto catastale, iscrizione nel catasto
Dragomir Kovacevic


  

Answers


15 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
estratto catastale, iscrizione nel catasto


Explanation:
estratto catastale, iscrizione nel catasto

Dragomir Kovacevic
Italy
Works in field
Native speaker of: Native in SerbianSerbian, Native in CroatianCroatian
PRO pts in category: 1

18 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
estratto tavolare / scheda tavolare


Explanation:
NB. zemljisna knjiga, a ne katastar
katastar je catasto, a zemljisna knjiga TAVOLARE - Tavolare postoji samo u regiji Trentino-Alto Adige, i temelji se na istom principu kao i u Hrvatskoj (posto ga je utemeljila Marija Terezija u cijeloj Habsburskoj monarhiji) - nazalost mnogo se ljudi zabuni jer u drugim zemljama ta distinkcija imzedju katastra i zemljisne knjige ne postoji.
Donji link izvrsno i detaljno opisuje sve djelove zemljisne knjige u Italiji (odnosno regiji).

estratto tavolare




    Reference: http://www.agraria.org/estimo%20economia/catastotavolare.htm
ivanamdb
Native speaker of: Native in CroatianCroatian, Native in EnglishEnglish
PRO pts in category: 12
Grading comment
hvala puno na objasnjenju!