business jet

English translation: letoun kategorie business jet

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Czech term or phrase:business jet
English translation:letoun kategorie business jet
Entered by: Ales Horak

19:38 Oct 20, 2010
Czech to English translations [PRO]
Tech/Engineering - Aerospace / Aviation / Space / experts
Czech term or phrase: business jet
Bombardier in Canada
breadfly
letoun kategorie business jet
Explanation:
x

--------------------------------------------------
Note added at 12 min (2010-10-20 19:50:23 GMT)
--------------------------------------------------

taky by šlo tryskový obchodní letoun, ale jsem pro angličtinu
Selected response from:

Ales Horak
Czech Republic
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +3letoun kategorie business jet
Ales Horak
5bizjet, business jet (nepřekládá se)
Pavel STORKAN
3 +1malé tryskové letadlo
jankaisler
4firemní tryskáč (letadlo)
Martin König


  

Answers


3 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +3
letoun kategorie business jet


Explanation:
x

--------------------------------------------------
Note added at 12 min (2010-10-20 19:50:23 GMT)
--------------------------------------------------

taky by šlo tryskový obchodní letoun, ale jsem pro angličtinu

Ales Horak
Czech Republic
Native speaker of: Native in CzechCzech
PRO pts in category: 8

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Anton Konashenok: nebo prostě "business jet"
5 mins
  -> díky

agree  Pavel Prudký
21 mins
  -> díky

agree  Tomas Janosik: Samozrejme Business je len uprava do urciteho standardu
15 hrs
  -> díky

20 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
malé tryskové letadlo


Explanation:
x


    Reference: http://aktualne.centrum.cz/ekonomika/domaci-ekonomika/clanek...
jankaisler
Native speaker of: Czech
PRO pts in category: 4

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Ivan Šimerka
1 hr
  -> Dík Ivane!

10 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
firemní tryskáč (letadlo)


Explanation:
Tryskáč není nutný, slovo "obchodní" je zavádějící, viz třeba obchodní loďstvo. Vzhledem k tomu ale, že se zřejmě jedná o opak letadel soukromých, kdy pan podnikatel sedne do malého vrtuláku a zaletí si dojednat byznys, tak si celkem stojím za svým.
A ponechat anglický termín - proč, proboha? To máme tak chudou mateřštinu?

Martin König
Specializes in field
Native speaker of: Native in CzechCzech

19 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
bizjet, business jet (nepřekládá se)


Explanation:
I když toporný překlad by asi zněl "obchodní letadlo"

Pavel STORKAN
Specializes in field
Native speaker of: Native in CzechCzech




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search