zrušených vývojových

English translation: cancelled development

15:45 Nov 14, 2010
Czech to English translations [PRO]
Bus/Financial - Aerospace / Aviation / Space / experts
Czech term or phrase: zrušených vývojových
Proč vedení Společnosti nebere v potaz fyzikální a matematické zákony, zkušenosti a znalosti vývojových a technických pracovníků při vývoji motoru H80, kdy celý projekt je díky tomuto opomíjení a díky nedostatečné analýze rizik a nedostatečnému počtu zkoušek a potřebných měření na zrušených vývojových motorech neustále zpožďován?

Celý projekt H80 byl naplánován a veden s plnou podporou a využitím znalostí našich vývojových a technických pracovníků. Zpoždění oproti původně plánovanému termínu je třeba chápat jako selhání celé společnosti, nezaobírejme se stále minulostí a hledejme cesty jak naplnit naše sliby našim zákazníkům.
Navíc veškeré zákony a to i ty matematické a fyzikální jsou součástí celého společenského systému. Tam platí i jiné zákony, např. ekonomické a společenské. Je potřeba se řídit všemi zákonitostmi a nepodléhat dojmu, že moje oblast je důležitější než oblast toho druhého.
breadfly
English translation:cancelled development
Explanation:
x
Selected response from:

jankaisler
Grading comment
díky honzo
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +1cancelled development
jankaisler
3abandoned development
Pavel Prudký


  

Answers


8 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
abandoned development


Explanation:
např.

Pavel Prudký
Works in field
Native speaker of: Native in CzechCzech
PRO pts in category: 8

3 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
cancelled development


Explanation:
x

jankaisler
Native speaker of: Czech
PRO pts in category: 4
Grading comment
díky honzo

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  mashak (X): or "prototype development"
47 mins
  -> Dík!




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search