spárořez

English translation: pattern drawing

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Czech term or phrase:spárořez
English translation:pattern drawing
Entered by: Veronika Hansova

08:19 Nov 23, 2006
Czech to English translations [PRO]
Tech/Engineering - Architecture / interiéry, stavební dokumentace
Czech term or phrase: spárořez
Citace: "Spárořez podlah společných chodeb a schodiště" - je to položka v seznamu připravovaných rekonstrukčních prací v interiéru jedné budovy. Domnívám se, že jde o nákres řezu obkládanými plochami, ale nejsem si jistá, chybí obrázek.
Veronika Hansova
Czech Republic
pattern drawing
Explanation:
Spárořez je výkres, podle kterého se kladou dlaždičky do vzoru
Selected response from:

Sarka Rubkova
Czech Republic
Grading comment
Také si myslím, že to je výkres, šlo v podstatě o seznam dokumentů potřebných k rekonstrukci. Každopádně moc děkuju!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5pattern drawing
Sarka Rubkova
4tile layout
GrantZ (X)
4 -1mapping out >>
Maria Chmelarova


Discussion entries: 11





  

Answers


5 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
pattern drawing


Explanation:
Spárořez je výkres, podle kterého se kladou dlaždičky do vzoru

Sarka Rubkova
Czech Republic
Specializes in field
Native speaker of: Native in CzechCzech
PRO pts in category: 38
Grading comment
Také si myslím, že to je výkres, šlo v podstatě o seznam dokumentů potřebných k rekonstrukci. Každopádně moc děkuju!

6 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): -1
mapping out >>


Explanation:
Veronika, tu je dalsi citat:" Pokud od projektantu neni proveden dokonaly sparorez (oznaceni smeru pokladky, vcetne vyskoveho rozmereni), je dulezite si vhodne zvolit umisteni svislych spar, aby nedochazelo v rozich a koutech k neestetickym dorezum. Min. sirka byva obvykle 5 cm."
http://bydleni.tvujdum.cz/rodinne-domy/sukromi-a-luxus-nedal...
aj s fotodokum.
Po debate s manzelom, tiez sme robili to co vy, hadam "squaring off" vykreslenie centralnej linie a dalsich tak aby ....


--------------------------------------------------
Note added at 6 hrs (2006-11-23 15:01:28 GMT)
--------------------------------------------------

"layout" tento vyraz sa mi zda vhodnejsi >
http://www.floorstransformed.com/patternfloor.html

Maria Chmelarova
Native speaker of: Slovak
PRO pts in category: 8

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
disagree  Sarka Rubkova: spárořez je výkres
2 hrs
  -> Diky.

2727 days   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
tile layout


Explanation:
...

GrantZ (X)
Czech Republic




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search