trouble-ticketing (system)

English translation: trouble-ticket(ing) systém

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Czech term or phrase:trouble-ticketing (system)
English translation:trouble-ticket(ing) systém
Entered by: Marek Buchtel

13:36 Jul 14, 2005
Czech to English translations [PRO]
Tech/Engineering - Computers (general) / security management in IT
Czech term or phrase: trouble-ticketing (system)
(IT) regarding security management
Lenka Havrdova
trouble-ticket(ing) systém
Explanation:
Nejlepší řešení je asi nechat trouble-ticket systém (mírně četnější) nebo trouble-ticketing systém (méně četnější). Microsoft na svých stránkách používá oba termíny. Rozhodně bych nepočešoval (-ticketingový), tak dalece rozšířený ten termín opravdu není.
Pokud není text určen výhradně pro odborníky, přimlouval bych se za připojení vysvětlivky pod čarou ("systém evidence a zpracování hlášení o problémech")
Selected response from:

Marek Buchtel
Czech Republic
Grading comment
Děkuji, tohle se mi zdá asi nejrozumnější.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1Systém pro zajištění provozu služeb
Jan Kolbaba
4trouble-ticket(ing) systém
Marek Buchtel
4trouble-ticketingový systém
lingua chick


  

Answers


5 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
Systém pro zajištění provozu služeb


Explanation:
http://www.gitus.cz/pdf/tts.pdf

--------------------------------------------------
Note added at 16 mins (2005-07-14 13:52:45 GMT)
--------------------------------------------------

také jsem si všiml, že se tento termín nepřekládá: http://www.gitus.cz/index.php?s=4&a=1&b=2&l=1


Jan Kolbaba
Czech Republic
Specializes in field
Native speaker of: Czech
Grading comment
Zdá se mi to spíš jako opis, vysvětlení pojmu, chybí mi tam ty "troubles".

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Luciie
20 mins
  -> děkuji pěkně :-), myslím si ale, že bude lepší tento termín nepřekládat, ostatně jak jsem již výše uvedl
The asker has declined this answer
Comment: Zdá se mi to spíš jako opis, vysvětlení pojmu, chybí mi tam ty "troubles".

2 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
trouble-ticketingový systém


Explanation:
I would keep close to the original term rather than translating it verbatim.


    Reference: http://www.sw-soft.com/doc/tutorial/Plesk
    Reference: http://www.troubleticketexpress.com
lingua chick
United Kingdom
Native speaker of: English

3 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
trouble-ticket(ing) systém


Explanation:
Nejlepší řešení je asi nechat trouble-ticket systém (mírně četnější) nebo trouble-ticketing systém (méně četnější). Microsoft na svých stránkách používá oba termíny. Rozhodně bych nepočešoval (-ticketingový), tak dalece rozšířený ten termín opravdu není.
Pokud není text určen výhradně pro odborníky, přimlouval bych se za připojení vysvětlivky pod čarou ("systém evidence a zpracování hlášení o problémech")


    Reference: http://www.microsoft.com/cze/casestudies/contactel_wss.mspx
    Reference: http://www.microsoft.com/cze/mojefirma/info/komunikace.mspx
Marek Buchtel
Czech Republic
Specializes in field
Native speaker of: Native in CzechCzech
PRO pts in category: 4
Grading comment
Děkuji, tohle se mi zdá asi nejrozumnější.




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search