oborová rada

English translation: SAB

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Czech term or phrase:oborová rada
English translation:SAB
Entered by: David Vašek

07:16 Sep 3, 2014
Czech to English translations [PRO]
Education / Pedagogy
Czech term or phrase: oborová rada
fakulty, konkrétně Lesnické a dřevařské v Brně

Ve slovníku jedné české univerzity jsem našel překlad "subject-area board" a na internetu též "specialist board".

Výskytů však není mnoho.

Předem děkuji za jakékoliv výstižnější a frekventovanější návrhy.
David Vašek
Czech Republic
SAB
Explanation:
Subject Area Board

http://www.kcl.ac.uk/campuslife/services/examinations/resear...
Selected response from:

Václav Pinkava
United Kingdom
Grading comment
Děkuji za potvrzení mého vlastního návrhu. :)
1 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +1PhD Study Board/Doctoral Degrees Board
Stuart Hoskins
3SAB
Václav Pinkava


  

Answers


43 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
PhD Study Board/Doctoral Degrees Board


Explanation:
(6) Studium v doktorském studijním programu sleduje a hodnotí oborová rada ustavená podle vnitřního předpisu vysoké školy nebo její součásti, která má akreditovaný příslušný studijní program. Pro studijní programy ze stejné oblasti studia mohou vysoké školy nebo jejich součásti na základě dohody vytvořit společnou oborovou radu. Předsedu oborové rady volí ze svého středu její členové.
Zákon o vysokých školách (§ 47 Doktorský studijní program)

PhD study board
Denmark
http://www.science.ku.dk/english/research/phd/student/contac...

Doctoral Degrees Board
South Africa
https://www.uct.ac.za/students/candidates/thesis/


Stuart Hoskins
Native speaker of: Native in EnglishEnglish
PRO pts in category: 12
Notes to answerer
Asker: Děkuji za odpověď.


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Maria Chmelarova
8 hrs

9 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
SAB


Explanation:
Subject Area Board

http://www.kcl.ac.uk/campuslife/services/examinations/resear...

Václav Pinkava
United Kingdom
Works in field
Native speaker of: Native in CzechCzech, Native in EnglishEnglish
PRO pts in category: 1
Grading comment
Děkuji za potvrzení mého vlastního návrhu. :)
Notes to answerer
Asker: Děkuji za odpověď. O této variantě jsem uvažoval před zadáním dotazu a stále u mě vede.





The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search