nájezdní hrana

English translation: safety edge nebo beveled edge

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Czech term or phrase:nájezdní hrana
English translation:safety edge nebo beveled edge
Entered by: Iveta Pecinkova

09:26 Dec 14, 2012
Czech to English translations [PRO]
Tech/Engineering - Engineering: Industrial / rošty
Czech term or phrase: nájezdní hrana
Cílem projektu je provést výměnu dřevěných/ocelových roštů za gumové rohože, které by jednak zvýšili ergonomický komfort pracovníků, snížily by nebezpečí pádu pracovníků (protože dosud požívané rošty nemají nájezdní hrany) a snížila by se produkce nebezpečných odpadů ( dřevěné rošty znečištěné závadnými látkami jsou likvidovány jako nebezpečný odpad).
Iveta Pecinkova
Czech Republic
safety edge nebo beveled edge
Explanation:
Ja bych veril lidem, co ty produkty vyrabeji a prodavaji v ENG prostredi..

gumove rohoze jsou (industrial) rubber mats, no a kdyz si na strankach prodejcu techto veci vyhledate edge, neni tam ani leading (leading edge je nabezna hrana kridla a to leading je tam ve vyznamu vpredu.. u podlah se to nepouziva..

Feathered edge se omezene vyskytuje, ale je to spise pripad rohoze/rohozky, jejiz okrajova gumova cast se zuzuje az na minimalni tloustku, ale je soucasti celeho jednoho dilu{vyrobku, jako u klasicke domovni rohozky.. tady jde spise o gumove dilce, ktere do sebe zapadaji a na jejich okraj se zase pridava specialni prechodova lista... viz odkazy nize a info na tech strankach
Selected response from:

Matej Klimes
Grading comment
děkuji.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4safety edge nebo beveled edge
Matej Klimes
3( ergonomic ) beveled ramp edge
Maria Chmelarova
3feathered edge
Jiri Lonsky


Discussion entries: 1





  

Answers


9 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
feathered edge


Explanation:
To je okraj, který začíná na úrovni podlahy a zvedá se na úroveň roštu / rohože. (a tím eliminuje okrajový schodek, o který by se dalo zakopnout)

Jiri Lonsky
Czech Republic
Native speaker of: Native in CzechCzech, Native in EnglishEnglish

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Pavel Lexa
22 mins
  -> Děkuji, Pavle

disagree  Matej Klimes: Feathered edge se vyskytuje, ale je to spise pripad rohozky, je soucasti celeho jednoho dilu/vyrobku, jako u klasicke domovni rohozky.. tady jde o skladacku a ty hrany jsou zvlast, viz odkazy v me odpovedi
1 hr
  -> Zadání ale hovoří o tom, že dřevěné rohože NEMAJÍ tento typ okraje. U nich jde zřejmě o rys vlastní konstrukce, ne o přidaný díl.

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
safety edge nebo beveled edge


Explanation:
Ja bych veril lidem, co ty produkty vyrabeji a prodavaji v ENG prostredi..

gumove rohoze jsou (industrial) rubber mats, no a kdyz si na strankach prodejcu techto veci vyhledate edge, neni tam ani leading (leading edge je nabezna hrana kridla a to leading je tam ve vyznamu vpredu.. u podlah se to nepouziva..

Feathered edge se omezene vyskytuje, ale je to spise pripad rohoze/rohozky, jejiz okrajova gumova cast se zuzuje az na minimalni tloustku, ale je soucasti celeho jednoho dilu{vyrobku, jako u klasicke domovni rohozky.. tady jde spise o gumove dilce, ktere do sebe zapadaji a na jejich okraj se zase pridava specialni prechodova lista... viz odkazy nize a info na tech strankach


    Reference: http://www.commercialmatsandrubber.com/Safety-Edging-for-Erg...
    Reference: http://www.commercialmatsandrubber.com/Bubble-Mat-Modular-Co...
Matej Klimes
Works in field
Native speaker of: Native in CzechCzech, Native in EnglishEnglish
PRO pts in category: 4
Grading comment
děkuji.

3 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
( ergonomic ) beveled ramp edge


Explanation:
pripadne - " ergonomic beveled edge ramp "
ako napr.; www.source-ergo.com/ind_antifat.html

alebo staci keyword ergonomic tiles, ergonomic beveled ramps a pod. s moznostami vyberu.

Maria Chmelarova
Native speaker of: Slovak
PRO pts in category: 8




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search