fakturace služeb

English translation: invoicing for services

16:58 Apr 1, 2016
Czech to English translations [Non-PRO]
Bus/Financial - Finance (general) / experts
Czech term or phrase: fakturace služeb
EKR
- controlling - zaúčtování N (na skupiny) a V
- přefakturace s **** **
- banka
- stravenky
- rozúčtování nákladů + nastavení ve **** (držet toto V chodu)
- sledování výnosů a nákladů na nové týmy - v reálu; najet od 5-2013 a bezchybně v 7-2014
- dočištění salda; "dočištění podrozvahy"
- účtování dohadů (accruals)
- výběr hotovosti - karta; hmotná odpovědnost- podepsat
- zastupitelnost ostatních členů účtárny
- zjednodušení procesů v účtárně
- účtování zahraničních FD
- CAS závěrka **** a ** ****** + příloha - seznámení se na na konci 2014; do budoucna si převezme
- sjednotit účetní rozvrh ** a c****
- majetek - účtování, odpisy; zařazování (něčeho)
-zápočty vydané i došlé
- konfirmace salda
- audit - podpora
- DPH
-silniční daň; ostatní daně
náplň práce ZBU:
1) fakturace - *** - poskytnté služby
2) fakturace školení - komplet (ze školicích akcí)
3) fakturace ***** maintenance - nárazovitě
5) přepočítávání vyhodnocovacích tabulek (výnosy, náklady, týmy) - každé ráno (nastaveno 9.2.2015)
6) garant za zadávání elektronických adres do VISu
8) vedení pokladny obchodu
9) hlavní zodpovědník za upomínky + saldo
11) tvorba dohod o platebních podmínkách
12) přihlášky do konkurzů, insolvencí
13) příprava podkladů pro odpis pohledávek
14) zodpovědnost za Credit Check
15) internal cash report

náplň práce MHU:
- vystavování dobropislů vydaných a potvrzování dobropisů došlých
- kontrola přijatých faktur
- fakturace ** a likvidování ****
- zodpovědnost za sklad ** a ** 3. stran
- fakturace ***- služeb
- fakturace ***partnerů
- fakturace maintenance *****
- účtování všech vystavených **

KL
- faktury vydané zahraniční účtování
- pokladny vedení hl.pokladna, účtování ostatních pokladen
- drobné výdaje, účtenky - účtování
- zpracování pracovních cest
- kontrola knih jízd
- stravenky příjem a výdej
- kontrola ** a zpracování DPH
- majetek v ** *****
- faktury došlé - cca 1/2 FD, účtování
- zástupce EKR (banka)
- kontrolní hlášení
- největší podíl práce po hlavní účetní

náplň práce ZRY (částečný úvazek):
- zpracování kompletní účetní agendy pro 2 externí zákazníky

náplň práce ARY:
1) zpracování kompletní mzdové agendy pro **** CR
- výpočet mezd
- roční zůčtování pro zaměstnance
-vystavování potvrzení pro zaměstnance
- kontroly ze strany úřadů
- legislativní poradenství zaměstnancům

náplň práce LCA (částečný úvazek):
2) zpracování kompletní mzdové agendy pro externí zákazníky
…to samé jako u ARY


náplň práce LKO
- účtování cca 1/2 faktur došlých
- fakturace 1/2 partnerů *** - polovina partnerů
- fakturace ***na **** **
- účtování, archivace, časové rozlišení všech faktur vydaných vzniklých v Brně, Hradci Králové
- správa několika zákazníků ***
- kontrola zaúčtování faktu vydaných
- pokladna Ostrava

náplň práce LJO:
- fakturace *** - maintenance
- fakturace *** partnerů
- fakturace maintenance *****
- fakturace služeb *****

LVA - práce z domova (mateřská dovolená)
- účtování části faktur došlých
- účtování faktur došlých za **
- účtování přijatých a vydaných dobropisů
- účtování veškerého časového rozlišení
breadfly
English translation:invoicing for services
Explanation:
...
Selected response from:

Michaela Bordessoule
United Kingdom
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3invoicing for services
Michaela Bordessoule
3service billing
Stuart Hoskins


  

Answers


41 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
service billing


Explanation:
or service invoicing.

I think you could have found this one yourself.

Stuart Hoskins
Works in field
Native speaker of: Native in EnglishEnglish
PRO pts in category: 104

2 days 15 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
invoicing for services


Explanation:
...

Michaela Bordessoule
United Kingdom
Native speaker of: Native in CzechCzech
PRO pts in category: 8




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search