počet 1 ks

English translation: quantity: 1 unit

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Czech term or phrase:počet 1 ks
English translation:quantity: 1 unit
Entered by: Pavel Prudký

16:15 Jul 14, 2012
Czech to English translations [PRO]
Other
Czech term or phrase: počet 1 ks
Počet: 1 ks
Plocha půdorysu: 500/m2
....
Zdenka Ivkovcic
Croatia
quantity: 1 unit
Explanation:
např.
Selected response from:

Pavel Prudký
Grading comment
Selected automatically based on peer agreement.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2quantity: 1 unit
Pavel Prudký
5Vzdy prekladat podla toho o co ide.
Vladimír Hoffman
4The amount: 1 piece
Maria Chmelarova


Discussion entries: 6





  

Answers


2 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
Vzdy prekladat podla toho o co ide.


Explanation:
.

--------------------------------------------------
Note added at 2 hrs (2012-07-14 19:11:38 GMT)
--------------------------------------------------

Pre vysvetlenie - toto nemá jednoznačnú odpoveď, pretože nevieme o čo konkrétne ide (pozemok, budovu, stavbu?), teda čoho počet sa špecifikuje. Vždy sa však treba vyhnúť tak častému pc. alebo pcs., čo je typická slangličtina. Čiže Number: 1 building/plot/lot/akákoľvek iná položka, ktorej počet sa práva určuje.
Jediný prípad, kde by sa dalo uvažovať o použití piece/pieces by IMO boli nejaké drobné súčiastky/príslušenstvo.

--------------------------------------------------
Note added at 2 hrs (2012-07-14 19:13:16 GMT)
--------------------------------------------------

Miesto Number: je v niektorých prípadoch možné použiť Amount, Volume alebo Scope, tu by som nechal number.

--------------------------------------------------
Note added at 3 hrs (2012-07-14 19:55:43 GMT)
--------------------------------------------------

Pre Asker: Ano, samozrejme, ks je kus. Ale, ako pisem, nepreklada sa to ako piece (pieces), ale, hlavne, bud konkretne podla toho o co ide, alebo, v niektorych pripadoch ked sa treba vyhnut duplicite, sa da uvazovat o vyraze item (napr. number of sealings: 5 items).
Pripadne je mozny iny variant - predmet dáte pred dvojbodku a za dvojbodku len cislo. Number of pedestals: 3.



Vladimír Hoffman
Slovakia
Native speaker of: Native in SlovakSlovak
Notes to answerer
Asker: Dekuji. Znamená to že je ks zkratka pro kus?


7 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
The amount: 1 piece


Explanation:
....

Maria Chmelarova
Native speaker of: Slovak
PRO pts in category: 6

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Vladimír Hoffman: One piece of what? 1 piece of a building? Or 1 piece of a flat? I don't think so.
15 hrs
  -> to predsa nie je v otazke ( 1 kus ) + v odpovedi pre vas je " ks znamena pro kus " ?

17 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
quantity: 1 unit


Explanation:
např.

Pavel Prudký
Native speaker of: Native in CzechCzech
PRO pts in category: 16
Grading comment
Selected automatically based on peer agreement.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Vladimír Hoffman: To vôbec nie je zlé, pán kolega. Dokonca by som povedal, že to na tento konkrétny prípad presne sedí.
6 hrs
  -> děkuji

agree  Marta Karchnakova
1 day 3 hrs
  -> děkuji




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search