Chata Zátiší

English translation: Lodge Zátiší

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Czech term or phrase:Chata Zátiší
English translation:Lodge Zátiší
Entered by: jankaisler

07:42 Aug 29, 2015
Czech to English translations [PRO]
Tourism & Travel / název chaty na úpatí Jeseníků
Czech term or phrase: Chata Zátiší
Možná triviální dotaz, ale nemohu se stále rozhodnout pro nejvhodnější překlad slova chata i celého názvu Chata (nebo chata?) Zátiší. Mělo by tomu odpovídat slovo "hut", neboť jde o horskou chatu ("mountain hut") v Jeseníkách, ale možná by připadalo v úvahu i "cottage" či "chalet".

Chata je zde: http://www.chatazatisi.eu/cs/chata-zatisi-galerie

Je taky možno název ponechat v češtině.

Má to být do britské angličtiny.

Děkuji za návrhy.
David Vašek
Czech Republic
Lodge Zátiší
Explanation:
just "lodge"
Selected response from:

jankaisler
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +2Lodge Zátiší
jankaisler
4Mountain Ski Lodge Zátiší
Radovan Pletka
3Lodge Still Life
Ivan Šimerka


Discussion entries: 7





  

Answers


39 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +2
Lodge Zátiší


Explanation:
just "lodge"

jankaisler
Works in field
Native speaker of: Czech
PRO pts in category: 4
Notes to answerer
Asker: Děkuji za návrh.


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Jirina Judas
7 hrs
  -> Dík Jiřino!

agree  Radovan Pletka
18 hrs
  -> Dík Radovane!

2 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
Lodge Still Life


Explanation:
podle malířského žánru

Ivan Šimerka
Czech Republic
Native speaker of: Native in CzechCzech
Notes to answerer
Asker: Děkuji za návrh, ale přece jen názvy ubytovacích zařízení by se asi překládat neměly, zvlášť když jsou napsány na daném objektu. :)


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  jankaisler: já znám restauraci "Na zátiší" v Harrachově ... je to tichej kout
2 hrs

19 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Mountain Ski Lodge Zátiší


Explanation:
Mountain Ski Lodge v uvozovkach ma 2 tisice hitu na .uk
na celem google 71 tisic hitu.
Lze to i vylepsit nazvem ceskych hor v cestine pred Mountain.
Oba ceske nazvy lze pak vylepsit hvezdickou z vysvetlenim jmena a zajimavymi detaily o Cechach a okoli chaty.
Zkonzultovat se zkusenym UK native speakerem!!!!!!!!!!!!!!!


Radovan Pletka
Native speaker of: Czech
PRO pts in category: 4




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search