přeplánování plánu

German translation: Planumstellung, Plananpassung, Plan(ver)änderung,

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Czech term or phrase:přeplánování plánu
German translation:Planumstellung, Plananpassung, Plan(ver)änderung,
Entered by: Edita Pacovska

15:14 Jul 31, 2013
Czech to German translations [PRO]
Bus/Financial - Business/Commerce (general) /
Czech term or phrase: přeplánování plánu
Kontext ve slovenštině:
Ako ste plánovali zavádzanie projektu „Kontrola čerstvosti s MDE?“
Vaša voľba:
a. Preplánovanie plánu

Předem děkuji za pomoc!
Edita Pacovska
Czech Republic
Planumstellung, Plananpassung, Plan(ver)änderung,
Explanation:
Planüberarbeitung...
O autorovi termínu "přeplánování plánu" si myslím své.
Kromě toho, KudoZ má odpovídat na obtížné otázky. Triviality by kvalifikovaný překladatel mě vědět sám, anebo si je laskavé vyhledat ve slovníku.

--------------------------------------------------
Note added at 1 Tag23 Stunden (2013-08-02 14:25:55 GMT)
--------------------------------------------------

Vážená paní Pacovská, za obtížné lze považovat takové otázky, na které nelze nalézt odpovědi v běžných, nespecializovaných slovnících, otázky týkající se náročné terminologie a otázky ve vztahu k terminologii, která není součástí běžného hovorového jazyka. Doufám, že Vás tato neumělá definice uspokojí a srdečně Vás zdravím.
Selected response from:

Peter Kissik
Germany
Grading comment
Velký dík za Vaši pomoc!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +3Planänderung
Jaromír Rux
5Planumstellung, Plananpassung, Plan(ver)änderung,
Peter Kissik


  

Answers


16 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +3
Planänderung


Explanation:
.

Jaromír Rux
Czech Republic
Native speaker of: Native in CzechCzech
PRO pts in category: 28

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  jankaisler: to je čeština ...
29 mins
  -> díky, taky jsem to ocenil, kontrola čerstvosti není o nic horší

agree  Pavel Rieger
3 hrs
  -> díky

agree  Peter Kissik: Máte samozřejmě pravdu, pane kolego.
18 hrs
  -> děkuji

18 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
Planumstellung, Plananpassung, Plan(ver)änderung,


Explanation:
Planüberarbeitung...
O autorovi termínu "přeplánování plánu" si myslím své.
Kromě toho, KudoZ má odpovídat na obtížné otázky. Triviality by kvalifikovaný překladatel mě vědět sám, anebo si je laskavé vyhledat ve slovníku.

--------------------------------------------------
Note added at 1 Tag23 Stunden (2013-08-02 14:25:55 GMT)
--------------------------------------------------

Vážená paní Pacovská, za obtížné lze považovat takové otázky, na které nelze nalézt odpovědi v běžných, nespecializovaných slovnících, otázky týkající se náročné terminologie a otázky ve vztahu k terminologii, která není součástí běžného hovorového jazyka. Doufám, že Vás tato neumělá definice uspokojí a srdečně Vás zdravím.

Peter Kissik
Germany
Works in field
Native speaker of: Native in GermanGerman, Native in SlovakSlovak
PRO pts in category: 8
Grading comment
Velký dík za Vaši pomoc!
Notes to answerer
Asker: Pane Kissiku, je prosím někde definováno, co jsou "obtížné" otázky? Děkuji za odpověď!





The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search