večerní studium při zaměstnání

German translation: berufsbegleitende Abendschule

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Czech term or phrase:večerní studium při zaměstnání
German translation:berufsbegleitende Abendschule
Entered by: Edita Pacovska

00:06 Dec 16, 2016
Czech to German translations [PRO]
Education / Pedagogy / vysvědčení
Czech term or phrase: večerní studium při zaměstnání
dvouleté večerní studium při zaměstnání (za socialismu)
Edita Pacovska
Czech Republic
berufsbegleitende Abendschule
Explanation:

http://www.abendschulen.info/nordrhein-westfalen/berufskolle...
https://www.fortbildung24.com/verwaltungs-betriebswirt-vwa-b...
http://www.kolping-bildungswerk.de/bildungszentren/rottenbur...

oder auch:
Abendschule neben dem Beruf
http://www.abitur-nachholen.org/weitere-wege-zum-abitur/aben...

Základní a střední škola (do maturity) je v Německu „Schule“;
(berufsbegleitendes) Abendstudium je správný termín, jedná-li se o vysokou školu:
https://www.berlin.de/special/jobs-und-ausbildung/weiterbild...
Selected response from:

Milan Nešpor
Germany
Grading comment
Velký dík za Vaši pomoc!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +1Abendstudium
jankaisler
3berufsbegleitende Abendschule
Milan Nešpor


  

Answers


5 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
Abendstudium


Explanation:
Fernstudium und Abendstudium:

v našem případě - s denní docházkou dvouleté s maturitou


    https://www.berlin.de/special/jobs-und-ausbildung/weiterbildung-und-sprachkurse/963655-963496-fernstudiumundabendstudiumangeboteinberl.html
jankaisler
Native speaker of: Czech
PRO pts in category: 4
Notes to answerer
Asker: Děkuji!


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Uwe Dulz: Ano, to "při zaměstnání" neni potreba prelozit
43 mins
  -> Dík Uwe!

1 day 10 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
večerní studium při zaměstnání
berufsbegleitende Abendschule


Explanation:

http://www.abendschulen.info/nordrhein-westfalen/berufskolle...
https://www.fortbildung24.com/verwaltungs-betriebswirt-vwa-b...
http://www.kolping-bildungswerk.de/bildungszentren/rottenbur...

oder auch:
Abendschule neben dem Beruf
http://www.abitur-nachholen.org/weitere-wege-zum-abitur/aben...

Základní a střední škola (do maturity) je v Německu „Schule“;
(berufsbegleitendes) Abendstudium je správný termín, jedná-li se o vysokou školu:
https://www.berlin.de/special/jobs-und-ausbildung/weiterbild...


Milan Nešpor
Germany
Works in field
Native speaker of: Native in SlovakSlovak
PRO pts in category: 24
Grading comment
Velký dík za Vaši pomoc!




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search