Smlouva o smlouvě budoucí o prodeji a koupi nemovitosti

German translation: Vorvertrag zum Immobilienkaufvertrag

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Czech term or phrase:Smlouva o smlouvě budoucí o prodeji a koupi nemovitosti
German translation:Vorvertrag zum Immobilienkaufvertrag
Entered by: Torsten Haeusler

08:45 Sep 6, 2011
Czech to German translations [PRO]
Law/Patents - Law: Contract(s)
Czech term or phrase: Smlouva o smlouvě budoucí o prodeji a koupi nemovitosti
Dobrý den, prosím o radu s výše uvedeným výrazem: Dalo by se přeložit jako Vertrag über den künftigen Vertrag über den Kauf und Verkauf der Immobilie nebo Vorvertrag über den Kauf und Verkauf der Immobilie nebo jednoduše Vorverkaufsvertrag? Děkuji mnohokrát za objasnění.
Simona Furstova
Germany
Vorvertrag zum Immobilienkaufvertrag
Explanation:
x
Selected response from:

Torsten Haeusler
Germany
Grading comment
Děkuji za pomoc!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +3Vorvertrag zum Immobilienkaufvertrag
Torsten Haeusler
4Vertrag über den zukünftigen (Kauf-)vertrag
jankaisler
3 +1Immobilien-Vorvertrag
Michal Surmař
4Vorvertrag für den Kauf und/oder Verkauf von Immobilie
Jaromír Rux


  

Answers


8 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +3
Vorvertrag zum Immobilienkaufvertrag


Explanation:
x

Torsten Haeusler
Germany
Specializes in field
Native speaker of: Native in GermanGerman
PRO pts in category: 20
Grading comment
Děkuji za pomoc!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  alpia
23 hrs
  -> danke!

agree  Jaroslava Křižková
1 day 1 hr
  -> danke!

agree  Zdenek Mrazek
5 days
  -> danke!

8 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
Immobilien-Vorvertrag


Explanation:
Dobrý den,

paní Horálková má pro smlouvu o smlouvě budoucí výraz "Vorvertrag". A celé bychom to mohli zkrátit.

Michal.


    Reference: http://www.parkavenue.de/immobilien-und-grundstuecke/beiders...
Michal Surmař
Czech Republic
Specializes in field
Native speaker of: Native in CzechCzech
PRO pts in category: 8

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Vlasta Jiranová
4 hrs
  -> Morgen ... Danke!

8 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Vorvertrag für den Kauf und/oder Verkauf von Immobilie


Explanation:
http://www.immoverlag.com/immobilien-kaufvertrag-recht-vorve...


    Reference: http://www.immoverlag.com/immobilien-kaufvertrag-recht-vorve...
Jaromír Rux
Czech Republic
Specializes in field
Native speaker of: Native in CzechCzech
PRO pts in category: 140

1 day 49 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Vertrag über den zukünftigen (Kauf-)vertrag


Explanation:
V naší AK jsme používali formu "Vertrag über den zukünftigen Vertrag" - o jakou konkrétní smlouvu se jedná vyplývá z dojednaného předmětu smlouvu v budoucí smlouvě nebo z úplného textu budoucí smlouvy vloženého do smlouvy o smlouvě budoucí. Máme-li být zde zcela přesní, je třeba otrocký překlad: "Vertrag über den zukünftiger Immobilienkaufvertrag bzw. Immobilienverkaufsvertrag" - text "bzw. Immobilienverkaufsvertrag" lze samozřejmě vypustit - v češtině se používá a dle českého práva jde vždy jen "kupní smlouvu" a žádnou "prodejní smlouvu" ..

jankaisler
Specializes in field
Native speaker of: Czech
PRO pts in category: 183




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search