elektrický ohradník

German translation: Elektrozaun

19:13 May 8, 2013
Czech to German translations [PRO]
Livestock / Animal Husbandry /
Czech term or phrase: elektrický ohradník
Výběh má opět dvojí oplocení - 2 m vysoký plot a 1 m vysoký elektrický ohradník. který je pod napětím 7 000 voltů.

Prosím, je vhodný překlad "Elektrozaun"? Děkuji předem za (ne)potvrzení!
Edita Pacovska
Czech Republic
German translation:Elektrozaun
Explanation:
.
Selected response from:

Jaromír Rux
Czech Republic
Grading comment
Velký dík za pomoc Vám i ostatním diskutujícím!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1Elektrozaun
Jaromír Rux
5Elektrischer Weidezaun
Peter Kissik
4elektrischer Weidenzaun
alpia


Discussion entries: 3





  

Answers


2 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
Elektrozaun


Explanation:
.

Jaromír Rux
Czech Republic
Native speaker of: Native in CzechCzech
PRO pts in category: 4
Grading comment
Velký dík za pomoc Vám i ostatním diskutujícím!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Milan Nešpor: Elektrozaun / elektrischer Zaun / Elektroumzäunung
14 hrs
  -> děkuji

2 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
elektrischer Weidenzaun


Explanation:
.


    Reference: http://www.weidezaun.info/faq/content/6/6/de/wie-funktionier...
    Reference: http://de.wikipedia.org/wiki/Elektrozaun
alpia
Czech Republic
Works in field
Native speaker of: Native in CzechCzech, Native in GermanGerman

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  jankaisler
7 hrs
  -> děkuji!

neutral  Milan Nešpor: eine Weide im ZOO?
12 hrs
  -> : )

disagree  Peter Kissik: Chybička se vloudí - Weidenzaun je plot/ohrada z vrbových prutů.
18 hrs
  -> je to tak, překlep, máte pravdu, Vám děkuji, - a paní kolegyni E.P. se omlouvám za nepřesnost!

20 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
Elektrischer Weidezaun


Explanation:
.

Peter Kissik
Germany
Native speaker of: Native in GermanGerman, Native in SlovakSlovak

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Milan Nešpor: eine Weide im ZOO?
4 hrs
  -> Elektrischer Weidezaun je termín pro elektrický ohradník. Používají ho také lesáci a zemědělci včetně některých zahrádkářů, kteří se snaží ochránit pozemek před zvěří - tedy nejde vždy o to, udržet zvířata uvnitř ohrady. Není tedy problém ani v ZOO.




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search