Výzkumná sonda

German translation: Forschungssonde

07:47 Nov 7, 2018
Czech to German translations [PRO]
Medical - Medical (general) / resume DP Syndrom vyhoření v psychiatrické nemocnici
Czech term or phrase: Výzkumná sonda
Praktická část obsahuje analýzu a interpretaci výsledků výzkumné sondy zobrazených v grafech a tabulkách
Jana Vladarova
German translation:Forschungssonde
Explanation:
*
Selected response from:

Ivan Šimerka
Czech Republic
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4Forschungssonde
Ivan Šimerka
3Erhebung e
Zdenek Mrazek
3Pilotstudie
Dagmar Heeg


  

Answers


5 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Forschungssonde


Explanation:
*

Ivan Šimerka
Czech Republic
Works in field
Native speaker of: Native in CzechCzech
PRO pts in category: 32

13 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
Pilotstudie


Explanation:
Byla-li by to sonda ve vědách humanitních, užilo by se zajisté termínu "Pilotstudie", ale netuším, je-li to běžný termín i v oboru psychiatrického výzkumu. S termínem "Forschungssonde" jsem se zatím každopádně nikdy nesetkala, ovšem jsem německy mluvícím akademickým prostředím poznamenaná pouze v oboru lingvistickém, tak nevím, má-li moje zkušenost obecnější platnost. Navíc "Pilotstudie" má v sobě obsaženy vědecké vyhlídky do budoucna (které však často v reálu nemají pražádné ambice k naplnění), což "vědecká studie" nemá...

--------------------------------------------------
Note added at 13 Stunden (2018-11-07 21:35:09 GMT)
--------------------------------------------------

*což "výzkumná sonda" nemá...

Dagmar Heeg
Czech Republic
Specializes in field
Native speaker of: Native in CzechCzech
PRO pts in category: 72

1 day 8 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
Erhebung e


Explanation:
ddd

Zdenek Mrazek
Czech Republic
Native speaker of: Native in CzechCzech
PRO pts in category: 8




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search