JIRP FN Motol

German translation: Neonatologie und pädiatrische Intensivmedizin

10:47 Nov 16, 2018
Czech to German translations [PRO]
Medical - Medical (general) / Propouštěcí zpráva
Czech term or phrase: JIRP FN Motol
Novorozenecké oddělení s JIRP (jednotka intenzivní a resuscitační péče)

Děkuji
Jana Vladarova
German translation:Neonatologie und pädiatrische Intensivmedizin
Explanation:
Úplně odpovídající pojmenování v německém úzu není. Standardně se takovéto oddělení v německých nemocnicích jmenuje "Neonatologie und pädiatrische Intensivmedizin". Ta resuscitace by jinak byla "Wiederbelebung" respektive "Reanimation", ale v názvu oddělení jsem se s ní zatím nesetkala.

A jen interní poznámka na okraj, jelikož Vám nejde napsat přes ProZ mail - přidala jsem Vám dnes poznámku k svému vlastnímu komentáři u Vašeho dotazu k "míře zasažení".
Selected response from:

Dagmar Heeg
Czech Republic
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5Jednotka intenzivní a resuscitační péče Fakultní nemocnice Motol
Peter Kissik
4Neonatologie und pädiatrische Intensivmedizin
Dagmar Heeg


  

Answers


40 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
Jednotka intenzivní a resuscitační péče Fakultní nemocnice Motol


Explanation:
.

Peter Kissik
Germany
Specializes in field
Native speaker of: Native in GermanGerman, Native in SlovakSlovak
PRO pts in category: 24

4 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Neonatologie und pädiatrische Intensivmedizin


Explanation:
Úplně odpovídající pojmenování v německém úzu není. Standardně se takovéto oddělení v německých nemocnicích jmenuje "Neonatologie und pädiatrische Intensivmedizin". Ta resuscitace by jinak byla "Wiederbelebung" respektive "Reanimation", ale v názvu oddělení jsem se s ní zatím nesetkala.

A jen interní poznámka na okraj, jelikož Vám nejde napsat přes ProZ mail - přidala jsem Vám dnes poznámku k svému vlastnímu komentáři u Vašeho dotazu k "míře zasažení".

Dagmar Heeg
Czech Republic
Specializes in field
Native speaker of: Native in CzechCzech
PRO pts in category: 72




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search