Rychlá lékařská pomoc

German translation: Notarzteinsatzfahrzeug (NEF)

22:33 Dec 16, 2018
Czech to German translations [PRO]
Medical - Medical (general) / Smlouva o spolupráci při poskytování zdravotnické záchranné služby
Czech term or phrase: Rychlá lékařská pomoc
K výkonu činnosti využívá poskytovatel výjezdové skupiny rychlé zdravotnické pomoci "RZP"nebo rychlé lékařské pomoci "RV" nebo "RLP".

Děkuji
Jana Vladarova
German translation:Notarzteinsatzfahrzeug (NEF)
Explanation:
Vzhledem k výchozí větě zde půjde především o rozlišení RZP, RV a RLP, které je v Německu úplně stejné jako v Čechách (jen s jiným statistickým rozložením v praxi). I v české větě jde o typ a obsazení vozidla, takže ten německý termín se slovem "Fahrzeug" odpovídá.
Selected response from:

Dagmar Heeg
Czech Republic
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4Notarzteinsatzfahrzeug (NEF)
Dagmar Heeg
3medizinische Nothilfe
Edgar Baradlai
3schnelle ärztliche Hilfe
Edita Pacovska


  

Answers


3 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
schnelle ärztliche Hilfe


Explanation:
.

Edita Pacovska
Czech Republic
Native speaker of: Native in CzechCzech
PRO pts in category: 44

8 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
medizinische Nothilfe


Explanation:
*

Edgar Baradlai
Slovakia
Works in field
Native speaker of: Native in SlovakSlovak, Native in GermanGerman
PRO pts in category: 20

8 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Notarzteinsatzfahrzeug (NEF)


Explanation:
Vzhledem k výchozí větě zde půjde především o rozlišení RZP, RV a RLP, které je v Německu úplně stejné jako v Čechách (jen s jiným statistickým rozložením v praxi). I v české větě jde o typ a obsazení vozidla, takže ten německý termín se slovem "Fahrzeug" odpovídá.


    https://de.wikipedia.org/wiki/Notarzteinsatzfahrzeug
Dagmar Heeg
Czech Republic
Specializes in field
Native speaker of: Native in CzechCzech
PRO pts in category: 72




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search